וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצוע אנוש, שני פצועים קשה ופצוע קל בתאונת שיט במפרץ אילת

רויטל לוי-שטיין

21.8.2007 / 19:18

ארבעת הנערים היו על אבוב שנגרר בידי סירה, כאשר מסיבה לא ברורה הם נחבטו בדופן סירה שנייה



מאת רויטל לוי-שטיין ושירות "הארץ"



ארבעה נערים, בני 14 וחצי עד 16 נפצעו אחר הצהריים (שלישי) אחד אנוש, שניים קשה ואחד קל, בתאונת שיט במפרץ אילת. התאונה אירעה במרחק של כ-500 מטר מהחוף, כאשר מסיבה שעדיין לא ברורה, הנערים שהיו על אבוב הנגרר בידי סירה, נחבטו בדופן סירה שנייה המשמשת לסקי מים.



שתי סירות אחרות שהבחינו בהתנגשות, מיהרו למקום ומשו את ארבעת הפצועים מהמים. יוחאי דרעי, אחד ממשיטי הסירות, הזעיק בדרכו לחוף אמבולנסים של מד"א. עם הגעתו לחוף, ביצע דרעי - המשמש גם כחובש - הנשמה ראשונית בפצועים.



"כשהגענו לזירה מצאנו שני נפגעים שנמשו מהמים כשהם מחוסרי הכרה", מספר רני רוזנפלד, פרמדיק ודובר אזור הנגב במגן דוד אדום שהיה באירוע. "לאחד מהם יש חבלת ראש קשה והשני סובל מחבלות נרחבות בכל הגוף. שני פצועים נוספים במצב קל ובהכרה מלאה טופלו על ידי מגן דוד אדום".



הארבעה, תושבי גן יבנה שהגיעו עם משפחותיהם לנופש בעיר, פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים יוספטל באילת. משיט סירת הסקי נפצע באורח קל בידיו. חקירת התאונה מתבצעת על ידי משטרת אילת ועל ידי המפקח הימי מטעם מנהל הספנות.



מפעילי הסירות במפרץ אילת מתחו ביקורת חריפה על שהמפרץ עמוס בסירות העוסקות בספורט ימי. לטענת כמה בעלי מועדונים לספורט ימי, בענף פועלים אנשים בלי רשיון. "כולם יודעים, אך לא סוגרים את החור הזה", אמרו כמה מהם. מבדיקת "הארץ" עולה כי שני משיטי הסירות שהיו מעורבים בתאונה מחזיקים ברשיון עבודה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully