וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנליסט בנג'מין רייצס: אפל עשויה לעבור את יעדה למכור מעל ל-800 אלף מכשירי iPhone בסוף הרבעון

סוכנויות הידיעות

21.8.2007 / 19:18

רייצס מדורג במקום השני בקרב אנליסטים לתחום המחשבים על ידי מגזין "אינסטיטיושנל איווסטור"



עשויה למכור מעל ל-800 אלף מכשירי iPhone בסוף הרבעון הנוכחי ולעבור את יעד החברה למכירות של 730 אלף מכשירים. זאת עקב ביקוש מתמשך וחזק של הצרכנים ל-iPhone. כך עולה מדברי בנג'מין רייצס, אנליסט ב-UBS, המדורג במקום השני בקרב האנליסטים לתחום המחשבים על ידי מגזין "אינסטיטיושנל איווסטור".



חנויות קמעוניות של אפל ו- AT&T, המוכרות את ה-iPhone באופן בלעדי בארה"ב, דיווחו על "ביקוש יציב", אמר רייצס. הערכתו למכירות המכשיר, המשלב נגן מדיה iPod וטלפון סלולרי, היא "שמרנית", הוסיף רייצס.



מנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס, אמר בחודש שעבר כי הוא מצפה למכירות של מיליון מכשירי iPhone עד לסוף הרבעון. אפל דיווחה על מכירות של 270 אלף מכשירים ברבעון הקודם, לאחר השקת ה-iPhone ב-29 ביוני.



אפל עשויה לשדרג את קו דגמי ה-iPod בחודש הבא, אמר רייצס. הוא מצפה לדגם המאפשר צפייה בסרטוני וידיאו, עם צג מגע, הדומה לזה של iPhone, במחיר הנמוך מ-300 דולר.



בשבועות הקרובים צפויה אפל להודיע איזו ספקית שירותי סלולר אירופית תפיץ את ה-iPhone באירופה, אמר רייצס. מכירות ה-iPhone באירופה יחלו בדצמבר בבריטניה, צרפת וגרמניה.



ג'ובס הציב לאפל יעד מכירות של 10 מיליון מכשירי iPhone בשנה הבאה ותפיסת נתח של 1% בשוק הסלולר העולמי על ידי גניבת לקוחות מנוקיה, מוטורולה, פאלם וריסרץ' אין מושן.



ל-AT&T, ספקית שירותי הסלולר הגדולה בארה"ב יש הסכם בלעדיות למכירת ה-iPhone בארה"ב. החברה משתמשת במכשיר על מנת לגנוב מנויים מוורייזון וספרינט נקסטל, מתחרותיה.



מכשירי ה-iPhone נמכרים בקצב של 3 מכשירים ליום בחנויות AT&T לעומת 5 מכשירים ליום בחנויות אפל, העריך רייצס.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully