וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פישמן במגעים למכירת שני מבני משרדים בהרצליה פיתוח לחברת הביטוח מגדל בכ-70 מיליון דולר

אריק מירובסקי

21.8.2007 / 19:39

מדובר בקומפלקס שהוקם במקור בעסקת קומבינציה בין סופר פארם לקבוצת פישמן



קבוצת פישמן במגעים למכירת שני מבני משרדים וחלק מסחרי בבית סופר פארם באזור הפיתוח הרצליה, לחברת הביטוח מגדל. כמו כן העבירה קבוצת פישמן את מלוא הבעלות על בית סופר פארם לרשות החברה, למעט קומת המסחר.



מדובר בקומפלקס של שלושה מבני משרדים, שנמצאים בדרום אזור התעשייה בהרצליה, שהוקם במקור במסגרת עסקת קומבינציה בין סופר פארם לקבוצת פישמן. המבנה הראשון, בית סופר פארם, הוא בן 5,500 מ"ר. באחרונה חתמו שתי החברות על הסכם, לפיו חלק המשרדים של המבנה יישאר בבעלות מלאה של סופר פארם, שכיום מאיישת שלוש מתוך שבע הקומות שלו. זאת לנוכח רצון הנהלת סופר פארם להתרחב.



השטחים המסחריים במבנה והחניון שכולל כ-900 מקומות חנייה יישארו בידי קבוצת פישמן. כמו כן העניקה סופר פארם את מלוא הבעלות על מבנה קיים ומבנה בהקמה, שנמצאים בסמוך, לקבוצת פישמן. מדובר במבנה אחד בן כ-7,500 מ"ר ומבנה בהקמה של כ-13 אלף מ"ר משרדים.



מגעים על עסקה נעשו כבר לפני כחצי שנה, לפי שווי של 60 מיליון דולר, אולם בשלב מסויים הם הוקפאו. באחרונה חודשו המגעים והם נמצאים בשלב מתקדם, וההערכה היא שהעסקה תיסגר על מחיר של 70-65 מיליון דולר, שמשקפים תשואה שנתית צפויה של כ-7%, לפי שכר דירה של 18-17 דולר למ"ר.



ממגדל אישרו את קיום המגעים, אולם הדגישו כי טרם נחתמה העסקה. מהנהלת סופר פארם אישרו את דבר עסקת החלוקה בינה לבין קבוצת פישמן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully