וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל כבר משווקת מכשירי iPhone משומשים בהנחה של 100 דולר

ניו יורק טיימס

22.8.2007 / 10:11

ייתכן כי מדובר בטלפונים שנרכשו על ידי ספקולנטים שהתכוונו למוכרם באי-ביי ברווח, אך כשלו בכך



מאת ג’ון מרקוף, "ניו יורק טיימס"



צרכנים שמעוניינים למצוא מבצע טוב על הטלפון הסלולרי החכם של אפל, iPhone, עשויים למצוא מקור מפתיע להנחה של 100 דולר: עצמה.



ביום שני החברה החלה לשווק מכשירי iPhone מחודשים במחיר 399 דולר לדגם ה-4 ג'יגה-בייט, שמחירו המלא הוא 499 דולר. דגם 8 הג'יגה בייט, שמחירו המלא הוא 599 דולר, מוצע כעת באפל גם ב-499 דולר עבור מכשיר מחודש. מדובר במהלך הנהוג באפל - רבים ממוצריה נמכרים בהנחה כזו, עם אחריות לשנה אחת.



ביום שלישי בערב סירבה אפל להגיב על החלטתה להציע טלפונים משומשים בהנחה. עם זאת, קיימות ספקולציות רבות על מה שאפל תאמר על שיעור המכירות ומספר הטלפונים שנמכרו. אפשרות אחת היא שמדובר בטלפונים שנרכשו על ידי ספקולנטים שחשבו שיוכלו למכור את המכשירים מחדש במחיר גבוה באי-ביי, אך הוחזרו במהרה כאשר התברר כי אין מחסור בטלפונים בחנויות.



בסוף יולי, יום לפני פרסום הדו"ח של אפל, AT&T, מפעילת הסלולר הבלעדית של האייפון בארה"ב, דיווחה כי הפעילה רק 146 אלף מכשירים במהלך היומיים הראשונים להשקתו, שהיו היומיים האחרונים של הרבעון.



מדובר במספר שהיה נמוך בהרבה מההערכות בוול סטריט למכירת 500 אלף מכשירים, והדיווח הפיל את מניית אפל ביותר מ-6% במסחר לאחר הסגירה. אך יום לאחר מכן דיווחה אפל על מכירת 270 אלף מכשירים ביומיים אלה, והרגיעה חלק מחששות המשקיעים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully