וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הון, שלטון וביטחון בחתונה של מייקל ולוסיה הסל

TheMarker

22.8.2007 / 11:26

פוליטיקאים, אנשי עסקים ואנשי קהילת המודיעין והביטחון נפגשו בחתונה של מייקל ולוסיה הסל ■ כמעט כל האורחים הוזמנו על ידי אבי החתן, איש העסקים יורם הסל, לשעבר סגן ראש השב"כ ■ איזה שר לשעבר סירב להצטלם עם בנימין נתניהו? ■ מה שאל ביבי את אביגד



פוליטיקאים, אנשי עסקים ואנשי קהילת המודיעין והביטחון נפגשו בחתונתם של מייקל ולוסיה הסל. כמעט כל האורחים הוזמנו על ידי אבי החתן, איש העסקים יורם הסל. הסל, לשעבר סגן ראש השב"כ, פועל זה כ-10 שנים כאיש עסקים, והוא מבעליו של אתר אינטרנט למכירת משקפיים בסין. הכלה היא בת למשפחת משפטנים מז'נווה, ולאחר החתונה יתגורר הזוג בשוויץ - שם עובד החתן כבנקאי.



לקראת החתונה נשכר אולם "טראסק" בתל אביב למשך יומיים, והוא עוצב בעלות של 70 אלף דולר לקראת הערב הגדול - בו הושקעו כ-100 אלף דולר. בין האורחים נמנו שר הביטחון לשעבר איציק מרדכי, שסירב לבקשות לתייצב לצילום משותף עם ראש האופוזציה בנימין נתניהו.



גרושתו של ראש מפלגת העבודה, נאוה ברק, הסכימה לעומת זאת להצטלם בחברת אשתו של ראש הליכוד, שרה נתניהו. אביגדור קלנר, מבעלי פולאר שנחקר לאחרונה בחשד לעבירה על חוקי ניירות ערך, פגש בחתונה את יו"ר רשות ניירות ערך הפורש, משה טרי. כשפגש קלנר בבנימין נתניהו, שאל אותו נתניהו אם הוא כבר סיים את ענייני החקירות ופנוי להצטרף לליכוד. קלנר חייך בעצב.



בין כ-500 האורחים היו איש המדיה יורם גלובוס, מנכ"ל יורוקום ישראל אילן גרינבאום, מנכ"ל ניופאן צבי גיור, יצואן הנשק דוד קוליץ, יו"ר בנק המזרחי יעקב פרי, היועץ הפוליטי עוזי ברעם, המתווך רוני מאנה, אשתו של ארקדי גאידמק וביתו, מנכ"ל משרד הביטחון פנחס בוכריס, ח"כ לימור לבנת, ראשי המוסד לשעבר נחום אדמוני ואפרים הלוי, המיליארדר פויו זבלדוביץ, חמי פרס והשרה האמריקאית לענייני מלחמה בסמים. בחלק האמנותי הופיעה הזמרת מרגלית צנעני.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully