וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולן פלסטיק ממשיכה לצמוח ומגדילה את קווי הייצור שלה: הרווח התפעולי עלה ב-14% ל-9.9 מיליון שקל

נתן שבע

22.8.2007 / 11:33

ההכנסות טיפסו ב-8% ל-59 מיליון שקל; הרווח הנקי זינק ב-50% ל-8.8 מיליון שקל



פלסטיק הפגינה חסינות יחסית מפני הירידות בשווקים בחודש האחרון. המניה איבדה 7% מהשיא בו היתה לפני גל הירידות, לעומת נפילה של כ-19% במדד היתר 120. היום מספקת החברה תוצאות נאות עם רבעון נוסף של צמיחה - העשירי במספר מאז הונפקה החברה, בינואר 2005. החברה השלימה זינוק של 155% מאז הונפקה.



החברה מקיבוץ שער הגולן סיימה את הרבעון עם הכנסות של 59.3 מיליון שקל - עלייה של 8% לעומת הרבעון המקביל ב-2006. המשך מגמת הצמיחה של החברה - המפתחת, מייצרת ומשווקת צנרת פלסטיק לחימום ולאינסטלציה, בעיקר בשווקים בחו"ל - עזרה לחברה גם ברבעון זה.



שמירה על הוצאות התפעול ברמה דומה לזו של הרבעון המקביל גרמה לכך שהרווח התפעולי של גולן טיפס ב-14%, ל-9.9 מיליון שקל. הרווח הנקי של גולן פלסטיק מראה עלייה של 49% לעומת הרבעון המקביל, לצד מעבר להכנסות מימון לעומת הוצאות ברבעון המקביל.



החברה, שנמצאת בתנופת צמיחה וביצעה תוכנית השקעה במפעל בשנה האחרונה, מודיעה כי החלה להפעיל 13 קווי ייצור חדשים (לעומת 54 קווי ייצור שפועלים היום), שמסוגלים להגדיל את היקף הייצור ב-37%.







עד סוף השנה מתכננת החברה להפעיל 11 קווי ייצור נוספים. החברה מציינת כי "תוספת כושר הייצור מיועדת כולה לשוקי היצוא, להערכת החברה, לאור הביקוש הגובר למוצריה. "תוספת כושר הייצור משתלבת באסטרטגיה העסקית של החברה, לצמוח באמצעות הגדלת פעילותה בחו"ל", כותבים בגולן פלסטיק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully