וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורד תספק המערכות לפרויקט הנתיב המהיר תמורת כ-107 מיליון שקל

אבי בר-אלי

22.8.2007 / 12:40

תספק את מערכות בקרת התנועה והאגרה בנתיב ותתחזק אותן למשך 28 שנה



קבוצת אורד, בשליטת משפחת אדורם וקונצרן שמרוק, ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחום התשתיות. הקבוצה מדווחת כי חתמה עם זכיינית פרויקט הנתיב המהיר לתל-אביב, שפיר הנדסה, על הסכם לאספקת ולתחזוקת מערכת בקרת התנועה בפרויקט בהיקף כספי מוערך של 106.7 מיליון שקל.



המדובר במערכות בקרת תנועה, אגרה ושילוט בכניסות לערים תל-אביב וירושלים, כאשר עבור אספקת והתקנת המערכות בתקופה של כשנתיים תקבל אורד כ-59 מיליון שקל, ועבור שירותי התחזוקה למשך כל יתרת תקופת הזיכיון (28 שנים) תקבל סכום של כ-47.7 מיליון שקל.



אורד מעורבת כיום במספר פרויקטים גדולים נוספים בישראל בתחום התחבורה והתשתית, בהם פרויקט הרכבת הקלה בתל-אביב, מנהרות הכרמל בחיפה והקטע הצפוני של כביש חוצה ישראל. אורד, בניהולו של אריאל אדורם, השלימה בחודש יוני האחרון הנפקת מניות ואיגרות חוב בהיקף כולל של כ-120 מיליון שקל.



אדורם אמר היום כי: "ההסכם הנוכחי מצטרף לפרויקטים גדולים נוספים בהם מעורבת החברה, הממחישים את יתרונותיה בשילוב של אספקת ציוד מתקדם ותחזוקתו השוטפת לתקופה ארוכה. החברה תמשיך להתמודד במכרזים גדולים בתחום התשתית והתחבורה בארץ ובחו"ל, במסגרת האסטרטגיה להרחבת פעילותה בתחומים אלה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully