וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבעון חיובי לחברת דירקט קפיטל: ההכנסות גדלו ברבעון השני ב-113% לעומת הרבעון המקביל ל-6.3 מיליון שקל

מיכאל רוכוורגר

22.8.2007 / 15:45

הרווח הנקי הסתכם ב-2.1 מיליון שקל, לעומת הפסד של 1.3 מיליון שקל ברבעון המקביל



חברת הנדל"ן , שבשליטת אריה ודליה פרשקובסקי, מסיימת את הרבעון השני של 2007 עם שיפור בתוצאותיה. הרווח הנקי של החברה ברבעון השני של השנה הסתכם ב-2.1 מיליון שקל, לעומת הפסד של 1.3 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה. עיקר הגידול ברווח הנקי של החברה נובע מגידול שכר הדירה בנכסי החברה, שיערוך הנדל"ן להשקעה בעקבות יישום תקני החשבונאות החדשים וכן כתוצאה ממימוש הקרקעות.



הכנסות החברה מהשכרת מבנים הסתכמו ברבעון השני ב-6.3 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 3 מיליון שקל ברבעון המקביל. הרווח התפעולי של החברה גדל ברבעון השני ב-205%, לעומת הרבעון המקביל, ל- 3.5 מיליון שקל. שיערוך הנדל"ן להשקעה תרם לריווחי החברה ברבעון השני - 7.7 מיליון שקל.



דירקט קפיטל סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם גידול של 133% בהכנסות מהשכרה, לעומת המחצית הראשונה של השנה שעברה. הרווח הנקי של החברה במחצית הראשונה של השנה הסתכם ב-9.3 מיליון שקל, לעומת הפסד של 1.1 מיליון שקל בשנה שעברה.



ההון העצמי של החברה נכון לסוף הרבעון השני של השנה הסתכם ב-75 מיליון שקל. תזרים מזומנים מפעילות שוטפת של החברה הסתכם ב-60 מיליון שקל.







אריה פרשקובסקי, מנכ"ל דירקט קפיטל, ציין היום: "מתחילת שנת 2007 האצנו באופן משמעותי את קצב הפיתוח של החברה, ביצענו מספר עסקות לרכישת נכסים והשלמנו את העסקה עם בנק ההשקעות ליהמן ברדרס בלטוויה בהיקף של מיליארד שקל, וכן לאחרונה החלטנו להרחיב את פעילותה של החברה גם בישראל".



לאחר רכישת השליטה בחברה ביוני 2005 אשר שימשה באותו הזמן כשלד בורסאי, על ידי אריה ודליה פרשקובסקי, הסבה דירקט קפיטל את פעילותה מהשקעות לייזום פרויקטים ונדל"ן מניב בחו"ל, ומאז ביצעה השקעות בהיקף של מאות מיליוני שקלים. עד כה רכשה החברה בעיקר נכסים מניבים בגרמניה ופרויקטים לפיתוח בקזחסטן, סרביה ולטוויה וכן בישראל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully