וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת משכנתאות הסאבפריים אקרדיטד הום מפסיקה את הבנייה ומקצצת 1,600 משרות

רויטרס

22.8.2007 / 16:37

החברה הודיעה כי מה-5 לספטמבר תסגור כמעט את כל סניפיה ותפסיק לקבל בקשות להלוואות



חברת משכנתאות הסאבפריים אקרדיטד הום לנדרס הודיעה היום כי תפסיק לקבל בקשות להלוואות ותקצץ 1,600 משרות, עקב משבר משכנתאות הסאבפריים בארה"ב. אקרדיטד היא אחת מ-15 חברות משכנתאות הסאבפריים הגדולות בארה"ב.



החברה הודיעה אתמול כי מה-5 בספטמבר תסגור כמעט את כל סניפיה. כמו כן תסגור החברה חמש מתוך עשר מחלקות המסחר בין הבנקים שלה. החברה מסרה כי תכבד את ההתחייבויות הקיימות, וכי היא מתכננת לחדש את מתן ההלוואות דרך ברוקרים ברגע שמצב השוק יאפשר זאת.



"עשינו את ההחלטות הקשות האלה מתוך נחיצות אך בלב כבד, זאת לאור המשבר המתמשך והפומבי בשוק המשכנתאות ובשוקי האשראי", אמר המנכ"ל, ג'יימס קונרת.



לא ברור כיצד ישפיע הקיצוץ על ניסיונה של אקרדיטד להציל את רכישתה בידי פירמת ההשקעות הפרטיות לון סטאר ב-400 מיליון דולר. לון סטאר הסכימה ביוני לרכוש את ארקדיטד תמורת 15.1 דולר למניה במזומן.



בתחילת החודש הודיעה לון סטאר, כי היא אינה מתכוונת להשלים את העסקה בשל "ההידרדרות הדרסטית במצבה הפיננסי והתפעולי של החברה". עם זאת, לטענת תביעה שהגישה אקרדיטד בבית המשפט העליון של דלאוור, מונע הסכם המיזוג בין השתיים מלון סטאר לסגת מהרכישה. נסיגה של קרן ההשתלטות מהרכישה מהווה הפרת חוזה. מאקרדיטד סרבו היום להתייחס לנושא זה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully