וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיין ניקלס האריכה בשבוע נוסף את המועד הסופי להיענות להצעתה לרכישת פולדינג

אלי דניאל

13.9.2001 / 13:38

המועד החדש - 28 בספטמבר 2001; במידה שמיין תשלים את רכישת פולדינג, צפויה טבע לרכוש ממנה את עסקי התרופות המוזרקות של פולדינג תמורת 365 מ' ד' במזומן

חברת מיין ניקלס (Mayne Nickless) האוסטרלית הודיעה היום כי תאריך בשבוע נוסף את פרק הזמן שהוקצב להצעת הרכש שנתנה לחברת פולדינג (Faulding), וזאת בכדי שניתן יהיה להתמודד עם עיכובים אפשריים שינבעו מפיגועי הטרור שלשום בארה"ב. בהתאם לכך, הודיעה מיין כי ההצעה, שלפיה מוערך שוויה של פולדינג ב-2.4 מיליארד דולר אוסטרלי, תישאר בתוקפה עד ליום ה-28 בספטמבר 2001.

פיטר סמדלי, המנהל בפועל של מיין ניקלס, מסר כי "ההארכה נובעת מעיכוב אפשרי אשר יכול להיגרם כתוצאה מהפגיעה בשווקים הפיננסיים בעולם עקב התקפת הטרור בארה"ב".

עסקת הרכישה של פולדינג ע"י מיין כוללת את רכישת עסקי ההפצה של פולדינג ברחבי אוסטרליה, רכישה שתוביל לכך שענקית התרופות הגנריות הישראלית, חברת טבע , תרכוש את עסקי התרופות המוזרקות של פולדינג תמורת סך של 365 מיליון דולר במזומן.

כזכור, בין טבע למיין נחתם הסכם אופציות Put ו-Call הקובע כי עם רכישת 100% ממניות פולדינג ע"י מיין, תינתן לטבע ההזדמנות לנהל בדיקת נאותות (Due Diligence) של עסקי התרופות המוזרקות של פולדינג. במידה שממצאי הבדיקה יהיו לשביעות רצונה של טבע, היא תהיה רשאית לרכוש פעילות זו.

יצוין כי המוצרים הגנריים בהזרקה, אותם מפתחת ומייצרת פולדינג, משווקים לבתי חולים באוסטרליה וליותר מ-70 מדינות נוספות בעולם. קו מוצרים זה מתמקד בתחומי האונקולוגיה (טיפול בסרטן), האנטיביוטיקה ומשככי כאבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully