וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ אימפרטיב נטוורקס על סף סגירה: פיטר עשרה עובדים ומבקש למכור את הטכנולוגיה שפיתח

גיא גרימלנד

22.8.2007 / 18:48

כך נודע ל-TheMarker; החברה פיתחה מתגים לתעשיית האחסון על גבי סיבים אופטיים וגייסה 4.1 מ' ד' ממשקיעיה



לא כל חברות הסטארט אפ מגיעות לקו הגמר. למעשה רובן לא, והלקח החשוב הזה לעתים נבלע במבול הידיעות הוורדרדות שכלי התקשורת מפמפמים סביב אקזיטים מרשימים. מי שלא צלחה דרכה היא חברת הסטארט אפ אימפרטיב נטוורקס (Imperative Networks), לשעבר סאנצ'יפ.



ל-TheMarker נודע כי החברה פיטרה בחודשים האחרונים עשרה עובדים מתוך 12 שהעסיקה ולמעשה עומדת על סף סגירה סופית. החברה פיתחה מתגים (סוויצ'ים) לתעשיית האחסון על גבי סיבים אופטיים, אך לא הצליחה לשרוד בשוק לאחר שבמשך תקופה ארוכה לא זכתה למימון.



בשנה האחרונה ניסתה אימפרטיב נטוורקס לגייס את הכסף מקרנות הון סיכון וגופים שונים, אך הללו בחרו שלא להשקיע בחברה. בסופו דבר קיבלו משקיעיה - קרן ההון סיכון הישראלית סטייג'וואן והקרן האירופית קונוורג'נט קפיטל - החלטה משותפת עם היזם, משה צייגר, לנסות למכור את הטכנולוגיה.



במקביל החברה מנסה עדיין למצוא פתרון לסוגיית גיוס כסף ולהכניס משקיעים חדשים אך הסיכוי לכך קטן. לפי נתוני חברת המחקר IVC-ONLINE, אימפרטיב נטוורקס גייסה לאורך שנות קיומה 4.1 מיליון דולר. היא נוסדה בשנת 2003 במסגרת חממת LabOne, על ידי יוצאי חברת סאנקסל הישראלית ופעלה ממשרדיה ביוקנעם.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully