וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למיזוג עם בזק בינלאומי: רוני חליבה, שטיפל במיזוגים הגדולים של בזק בינלאומי, ימונה למנכ"ל אקספון

ערן גבאי

23.8.2007 / 8:18

כך נודע ל-TheMarker; אקספון העולמית רכשה חברה אמריקאית ב-42 מ' ד' במהלך שיגדיל הפוקוס העסקי של החברה



רוני חליבה, ששימש כסמנכ"ל אגף פתרונות לעסקים בחברת בזק בינלאומי, צפוי להחליף את רפי דיק בתפקיד מנכ"ל אקספון ישראל - כך נודע ל-TheMarker. חליבה טיפל בבזק בינלאומי בכל ההיערכות של המיזוג הגדול עם בזקכל וכן במיזוג הקטן יותר עם בזק זהב. בשוק רווחות הערכות כי המעבר של חליבה לאקספון ישראל עשוי אף להאיץ את המגעים בין שתי החברות לרכישה אפשרית של אקספון על ידי בזק בינלאומי.



קבוצת אקספון העולמית הודיעה הלילה על רכישת חברת תקשורת בדאלאס, חברת NTS Communications, תמורת 42 מיליון דולר, במהלך שיגדיל את הפוקוס העסקי של החברה בשוק האמריקאי. במקביל, בוחנת כאמור אקספון את מכירת האחזקה בפעילות בישראל. בין היתר, מנהלת החברה שיחות עם בזק בינלאומי למכירת הפעילות בישראל לפי שווי חברה של כ-20-15 מיליון דולר.



הפעילות של אקספון בישראל החלה בדצמבר 2004. החברה פועלת בתחום אספקת שירותי שיחות בינלאומיות, והיא שמרה ברבעון השני של 2007 על רמת צמיחה של 55% עם הכנסות של כ-1.95 מיליון דולר והכנסות כוללות של 3.96 מיליון דולר מתחילת השנה - צמיחה של 60.9%.



חליבה היה אחראי בבזק בינלאומי על תחומי האינטגרציה והעסקים החדשים ובתפקידו הקודם היה סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת מלם. עוד קודם לכן, הוא שימש כסמנכ"ל שיווק ומכירות בחטיבת התקשורת של סימנס ישראל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully