וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב תפתח בעליות שערים על רקע העליות אמש בוול סטריט: כי"ל עשויה להמשיך לרכז עניין בתגובה לתוצאות חזקות

אלי שיצר

23.8.2007 / 8:52

ריטליקס תנסה התתאושש מהנפילה של 16% שלשום; שמיר אופטיקה פותחת בפער ארביטראז' חיובי של 1.5%



המסחר באחד העם צפוי להיפתח בעליות שערים על רקע האופטימיות ששידרו הבורסות בוול סטריט אמש ועליות של עד 1.2% שנרשמו שם במדדים המובילים.



» דיון חם על המתרחש בבורסה - עכשיו ב-TheMarker Cafe



מה שתרם לאווירה האופטימית בוול סטריט הן החדשות על הקאמבק בזירת הרכישות והמיזוגים. בשוק חששו כי מחנק האשראי ימנע רכישות ומיזוגים חדשים, אולם אמש נדמה היה כי קיימות כבר רכישות חדשות על הפרק.



מבחינת נתוני מקרו, אתמול הגיעה אינדיקציה מהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לפיה המשק ממשיך במגמת הצמיחה הרב שנתית שלו. ברבעון השני של 2007 עלה התוצר ב-6.1% בחישוב שנתי, בהמשך לעלייה של 6.2% ברבעון הראשון ועלייה של 8% ברבעון האחרון של שנת 2006.



עשויה להמשיך לרכז עניין לאור תוצאותיה הכספיות החזקות לרבעון השני. בנוסף ציינו אתמול במריל לינץ' בתגובה לתוצאות של כי"ל למחצית הראשונה של השנה במגזר הדשנים כי מגזר הפוספאט ימשיך להוביל גם את המחצית השנייה של השנה לתוצאות חזקות. במריל משמרים המלצת "קנייה" למניה במחיר יעד של 39 שקל - כ-20% מעל מחירה של המניה בשוק. המשקיעים אתמול בחרו לממש רווחים לאחר זינוק של 26% במניה.



המתמחה במערכות תוכנה לניהול רשתות קמעוניות, התאוששה קלות אמש בוול סטריט והוסיפה 0.8% למחיר של 15.8 דולר, לאחר שצנחה שלשום ב-15.8% למחיר שפל של כארבע שנים. לצניחה הובילו הדו"חות הכספיים בהם רשמה ריטליקס הפסד נקי של 1.8 מיליון דולר, למרות צמיחה של 20% בשורת ההכנסות ל-55.5 מיליון דולר. בנוסף, חתך בית ההשקעות אוסקר גרוס את מחיר היעד לריטליקס מ-22 דולר ל-17 דולר - גבוה ב-7% מהמחיר בתל אביב היום, עם זאת, ההמלצה למניה נותרה "החזק".



יצרנית העדשות הרב מוקדיות למשקפי ראייה, תעשיית אופטיקה, צפויה לרכז עניין לאחר שאיבדה אמש 3.5% במסחר בוול סטריט, אולם פתחה בפער ארביטרא'ז חיובי של 1.5%. שמיר עקפה ברבעון השני של 2007 את תחזיות האנליסטים בשורה העליונה. בנוסף, העלתה שמיר את תחזית הצמיחה לשורה העליונה לשנת 2007 כולה. למרות זאת, לשחיקה בשיעורי הרווחיות הגולמית טרם מצאה החברה את הפתרון המתאים ומניית החברה איבדה 3.5% למחיר של 10.1 דולר.



שמיר דיווחה אתמול כי הכנסותיה ברבעון השני גדלו ב-19.8% לעומת הרבעון המקביל. גידול זה ירד אף לשורה התחתונה בה נרשמה צמיחה של 21% ל-2 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully