וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם חדש: ארקיע וישראייר יפעילו טיסות שכר לרוסיה

זוהר בלומנקרנץ

23.8.2007 / 9:17

ק.א.ל תפעיל טיסות מטען סדירות; יותר טיסות למוסקווה



חברות תעופה ישראליות נוספות נכנסות לקו לרוסיה: ארקיע וישראייר יוכלו לקיים טיסות שכר, וק.א.ל תפעיל טיסות מטען סדירות - כך עולה מהסכם תעופה חדש שנחתם שלשום בין שתי המדינות.



עד עתה קיימה אל על טיסות סדירות וסאן דור - חברה בת של אל על - את טיסות השכר. ההסכם פותח את השמיים לתחרות גוברת הן בין חברות תעופה סדירות הן בין חברות שכר, שבעקבותיה יוזלו המחירים.



בתום שיחות שנמשכו יומיים במוסקווה, חתם סגן מנהל רשות התעופה האזרחית של ישראל, אריק בן ארי, עם עמיתו יבגני בצ'ורין, על ההסכם שלפיו יגדל מספר הטיסות הסדירות המותר בקו למוסקווה מ-14 ל-21 בשבוע. בנוסף, נקבע כי מספר טיסות השכר המותרות בקו למוסקווה יגדל משלוש לחמש בשבוע.



לפי ההסכם, יגדל גם מספר הטיסות הסדירות וטיסות השכר לסנט פטרבורג: מעתה יהיו שתי טיסות סדירות וטיסת שכר אחת בעונת החורף, וחמש טיסות סדירות ושתי טיסות שכר בקיץ. חברת תעופה ישראלית נוספת תוכל לטוס בנתיב הטרנס-סיבירי בדרך למזרח הרחוק, זכות שהוקנתה עד כה לאל על.



בהסכם הוגדל לשתיים מספר החברות הסדירות הרשאיות לטוס בקו למוסקווה. ואולם, מכיוון שאל על קיבלה, עם הפרטתה, בלעדיות על הקווים הסדירים שבהם היא טסה, אי אפשר היה לשלב בקו חברה תעופה ישראלית שתקיים בו טיסות נוסעים סדירות. לכן הוחלט כי את הטיסות הסדירות תקיים חברת המטען ק.אל; נציג ק.א.ל, עו"ד אבנר ירקוני, השתתף בשיחות. ובכיוון ההפוך: לטראנסאירו הרוסית, החברה הסדירה המטיסה לישראל נוסעים, תוכל להיתוסף על בסיס ההסכם חברה כמו איירופלוט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully