וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע חברות צעצועים יורידו מהמדפים בארה"ב 340 אלף צעצועים שיוצרו בסין בשל העופרת בצבע

הדר תדמור

23.8.2007 / 10:07

לאחר הורדתם של מיליוני צעצועים של חברת מאטל, מורדים מהמדפים דליים, מחברות של בוב ספוג ועוד



ארבע חברות צעצועים אמריקאיות הודיעו על הורדתם מהמדפים של כ-340 אלף צעצועים אשר יוצרו בסין, בשל רמות עופרת גבוהות בצבע. בין הצעצועים שיורדו מהמדפים בארה"ב: מחברות ויומנים של בוב ספוג, סביבון של תומאס דה טאנק ודליי צעצוע לילדים.



חברת מרטין דיזיינס וחברת סקיילינגס הודיעו על הורדת הצעצועים, וביקשו מההורים בארה"ב להרחיק פריטים שכבר נקנו מהילדים. חברת ביי רייט הודיעה על הורדתם מהמדפים של צמידים שהכילו כמויות מסוכנות של עופרת בצבע, וחברת טובי NYC הודיעה על הורדת מהמדפים של תכשיטים לילדים.



ההורדה מהמדפים מגיעה כעשרה ימים לאחר שהודיעה חברת הצעצועים האמריקאית מאטל על הורדה מהמדפים של 18.2 מיליון צעצועים בעלי חלקים מגנטיים ברחבי העולם, לרבות 9.5 מיליון צעצועים בארה"ב בלבד, בשל מרכיבי עופרת בצבע ובשל החשש שחלקי מגנט קטנים עלולים להתפרק מהצעצועים ולהיבלע על ידי פעוטות.



זהו מבצע איסוף הצעצועים הגדול השני של מאטל החודש, לאחר שלפני כשלושה שבועות הורידה מהמדפים 1.5 מיליון צעצועים שיוצרו על ידי מפעל של חברת לי דר הסינית. ההורדה היתה בשל רכיב העופרת בצבע הצעצועים - אשר עלול לגרום להרעלה אם הצעצוע מוכנס לפה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully