וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיכובים בנתב"ג: משעות הבוקר נוקטים עובדי נמל התעופה הלאומי ב"שביתה איטלקית" ועובדים באיטיות מכוונת

גלי צה"ל

23.8.2007 / 10:22

העובדים מתלוננים זמן רב על עומס עבודה הנובע מחוסר בכוח אדם; עיצומיהם של העובדים גורמת לפקקים ביציאה מהארץ



בנמל התעופה בן-גוריון מורגשים משעות הבוקר עיכובים בתנועת המטוסים, בשל מחסור בכוח אדם ופעילות איטית מכוונת של העובדים. זמן ההמתנה בשדה התעופה הלאומי מגיע עד שעה בממוצע לנוסע, אך בהמשך היום צפויה החמרה במצב.



בחברות התעופה מביעים פליאה על כך שרשות שדות התעופה קיבלה את ההחלטה לתגבר את מצבת כוח האדם באגף התפעול, רק יממה אחת לפני היום העמוס ביותר במהלך השנה, בתנועת הנוסעים בנתב"ג.



לפני כשבוע נרשם שיא שנתי בתנועה בנתב"ג, כשלמעלה מ-151 אלף בני אדם המריאו ונחתו ב-300 טיסות. היעדים המבוקשים ביותר בחודשי הקיץ האלה: טורקיה ארה"ב, איטליה וצרפת.



שר התחבורה: רשות התעופה האזרחית קורסת



יממה לפני כן השמיע שר התחבורה, שאול מופז, הצהרות שלא כל כך יעודדו את היוצאים מהארץ: מופז קבע כי רשות שדות התעופה האזרחית בישראל - "קורסת, וחייבת שיקום דחוף. אנחנו במצב חירום בכל מה שקשור לבטיחות הטיסה במדינת ישראל".



"מבחינת בטיחות הטיסה בישראל המצב קשה, אפילו קשה מאוד. בכל מקום שבו חפרנו לעומק התחלנו לראות קריסה. רשות התעופה האזרחית חייבת שיקום. המציאות לגבי יכולתה לפקח ולהנחות היא מאוד קשה. נצטרך לתגבר ולסייע לה", אמר מופז, במסיבת עיתונאים שכונסה עם פרסום דו"ח הביניים של ועדת לפידות, לבחינת בטיחות התעופה האזרחית בישראל.



שביתה ברשות שדות התעופה האזרחית?



רשות התעופה האזרחית הודיעה אמש על כוונתה להשבית את פעילותה מהשבוע הבא, עקב מחלוקת עם משרד התחבורה. העובדים טוענים כי מכרז שהוצא בימים האחרונים לאיוש 12 משרות ברשות יוביל לפיטורי כל אנשי מחלקת ההנדסה. שביתת הרשות תוביל לביטול חלק מטיסות השכר לישראל וממנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully