וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי פיתוח: לאחר שאיבדה משוויה 2.6 מיליארד דולר מאז ההנפקה, מציגה החברה שיפור במחצית הראשונה של השנה

מיכאל רוכוורגר

23.8.2007 / 10:52

הרווח הנקי של החברה גדל ב-41 מיליון דולר במחצית הראשונה של השנה, ל-50.2 מיליון



אפי פיתוח, החברה הבת של , שבשליטת לב לבייב, מפרסמת היום את תוצאותיה למחצית הראשונה של שנת 2007, עם שיפור בפרמטרים התפעוליים. הרווח הנקי של אפי פיתוח, צמח במחצית הראשונה של השנה פי 9.2 לעומת המחצית הראשונה של השנה שעברה, והסתכם ב-50.2 מיליון דולר.



הכנסות החברה, המרכזת את פעילות הנדל"ן של קבוצת אפריקה ישראל ברוסיה, גדלו במחצית הראשונה במיליון דולר לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה, והסתכמו ב-2.55 מיליון דולר. עיקר הגידול בהכנסות נבע כתוצאה מהעלייה בדמי השכירות שגובה החברה וכן בעקבות הגידול בהכנסות מדמי הניהול.



אפי פיתוח מציגה בדו"חותיה את הערכת השווי המעודכנת לשווי הנכסי הנקי של החברה, שבוצעה בידי חברת השמאות הבינלאומית Jones Lang LaSalle. מאז ההנפקה בתחילת מאי, מעריכה חברת השמאות כי השווי הנכסי הנקי של אפי פיתוח, המבוסס על הפרויקטים בהם מעורבת החברה, גדל ב-9%, ומסתכם ב-5.6 מיליארד דולר.



במהלך המחצית הראשונה של השנה ביצעה החברה השקעות בהיקף של 428.7 מיליון דולר. נכון להיום מעורבת אפי פיתוח בכ-24 פרויקטים, המצויים בשלבים השונים של בנייה ומשתרעים על פני שטח של 3.7 מיליון מ"ר.



ראשיה של אפי פיתוח מביעים אופטימיות באשר להמשך ההתקדמות של הפרויקטים, וטוענים כי השיפור בביצועים צפויים להמשך גם בעתיד. יחד עם זאת, מניית אפי פיתוח לא הסבה עד כה נחת רב למשקיעיה. מאז הונפקה החברה בבורסה הראשית של לונדון לפי מחיר קניה של 14 דולר, ששיקף לחברה שווי של 7.3 מיליארד דולר (אחרי הכסף), צללה מניית החברה ב-36%, ואיבדה משוויה כ-2.6 מיליארד דולר, נכון לפתיחת המסחר הבוקר בלונדון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully