וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק לאומי מציבים לאלביט הדמיה מחיר יעד הגבוה ב-35% מהמחיר בשוק; מעריכים שאלביט תנפיק גם את גמידה סל

נתן שבע

23.8.2007 / 11:01

כך נודע ל-TheMarker; בלאומי רואים אפסייד של 37% לפלאזה סנטרס; מעריכים שתנפיק את חטיבת המלונות ואינסייטק



גם אחרי הירידות האחרונות בשווקים הדמיה מציגה תשואה של 48% מתחילת השנה. בחברת הייעוץ של בנק לאומי, נשיונל קונסלטנטס, מציבים מחיר יעד של 243 שקל למניה - 35% מעל שווייה של המניה בשוק, וההמלצה שלהם עומדת על "קנייה". כך נודע ל-TheMarker.



שוק ההנפקות שקע לתרדמת בעקבות הסערה בשווקים בחודש האחרון ועד להרגיעה בשווקים סביר שלא נראה יותר מידי הנפקות. אולם, אחרי ההנפקה הגדולה של פלאזה סנטרס של אלביט הדמיה בלונדון השנה מעריכים בבנק כי אלביט הדמיה תשחרר עוד שלוש הנפקות בעתיד הקרוב. בבנק מעריכים כי החברה תנפיק בטווח הבינוני את חטיבת המלונות של החברה (שהוזכרה כהנפקה הבאה של אלביט), אינסייטק (שלגביה כבר דובר כי תונפק לפני למעלה משנתיים) וכמו כן גם את גמידה סל, שבה מחזיקה אלביט בשיעור של 28%.



את חטיבת המלונות מעריכים בבנק לפי שווי של 251 מיליון דולר. אינסייטק (52%), המפתחת מערכות להסרת גידולים בעזרת טיפולים לא פולשניים באמצעות גלי קול מוערכת על ידיהם לפי שווי של 500 מיליון דולר. את גמידה סל מעריכים בבנק לאומי לפי שווי של 76 מיליון דולר. גמידה סל מפתחת תרופות על בסיס תאי גזע - תאים שיכולים ליהפך לכל אחד מסוגי התאים הרבים שבונים מערכות ואיברים שונים בגוף. של הבנק דומה לשווי לפיו ביצעה החברה גיוס לאחרונה.



פלאזה סנטנרס נסחרת בלונדון לפי שווי של 522 מיליון ליש"ט, לאחר שמנייתה כמעט לא עשתה דבר מאז הנפקתה לפני למעלה מחצי שנה. בבנק לאומי מציבים לה מחיר יעד של 2.51 ליש"ט, גבוה ב-37% ממחיר מניה בשוק.



אלביט הדמיה מכרה החודש את פרויקט ההיפדרום בבדופשט ברווח של מיליארד שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully