וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ממשלת אתיופיה נשבע לקדם את פיתוח ענף הטלקום במדינה

הראלד טריביון

23.8.2007 / 11:34

"קידום מהיר למדינה כמו אתיופיה באיזורנו זה לא עניין של בחירה, זה עניין של צורך", אמר מלס זנאווי



ראש ממשלת אתיופיה נשבע אתמול להשקיע ברשתות הטלקום במדינה. פיתוח הטלקום באתיופיה עוכב בשל שחיתות, תודעת שירות נמוכה ותעריפים גבוהים.



"קידום מהיר למדינה כמו אתיופיה באיזורנו זה לא עניין של בחירה, זה עניין של צורך", אמר ראש הממשלה מלס זנאווי בפתיחת מפגש הטכנולוגיה בן השלושה ימים באדיס אבבה הבירה.



אתיופיה מתכננת להכפיל את היקף הרשתות במדינה במהלך שלושת השבועות הקרובים על ידי התקנתם של 1.2 מיליון מספרי טלפון בשוק. אבדורחים אחמד, דובר תאגיד הטלקום הממשלתי, אמר כי ההתרחבות, ביחד עם השיפור הטכנולוגי, יעלו למדינה 21.7 מיליון דולר. השקעה זו היא בנוסף להשקעה של 200 מיליון דולר ברשתות הסלולר במדינה.



אחמד ציין כי שיפור ענף הטלקום הוא כמו "תחמושת נגד העוני". הוא אמר כי ממשלת אתיופיה מצרה על כך שלא השקיעה מאמצים בפיתוח ענף הטלקום במדינה עד לפני 10 שנים. "לא נתנו לנושא את תשומת הלב הראויה", אמר לסוכנות הידיעות אי.פי.



שיחה מאתיופיה לקניה השכנה תעלה 1.47 דולר לדקה. מחיר זהה יגבה עבור שיחה מאתיופיה לאוסטרליה. שליחת הודעות SMS אסורה באתיופיה, לאחר המאורעות האלימים במדינה ב-2005, שנבעו מאישומים נגד חוגי האופוזיציה במדינה לאסיפת מתנגדים לאירועים ממשלתיים באמצעות הודעות SMS.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully