וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי חברת החשמל שלחו מכתבי אזהרה לדירקטורים: "אישור הביאורים לתשקיף - עבירה פלילית"

אבי בר-אלי

23.8.2007 / 11:35

פנו אל עו"ד אלי זוהר לייצגם; שלחו אמש מכתבים אישיים לבתיהם של חברי הדירקטוריון



"מכתבנו זה נועד למנוע ממך, מבעוד מועד, ליתן יד ביודעין, לביצוע מעשה חמור ביותר בידי דירקטוריון החברה בו הינך חבר/ה, אשר עלול לעלות בביצוע עבירות פליליות חמורות כמו גם בביצוע עוולות והפרות חובות מתחומי המשפט האזרחי" - זהו נוסח הפתיח במכתב אותו קיבלו אמש לידיהם חברי דירקטוריון חברת החשמל. חברי הדירקטוריון אמורים להתכנס היום ולדון במאזני החברה ובאישור תשקיף הגיוס של החברה.



ארגון עובדי חברת החשמל פנה בימים האחרונים אל עורכי הדין אלי זוהר וצבי בר-נתן ממשרד מ. זליגמן ושות', ושכר את שירותיהם לכתיבת המכתב, שתכליתו לשכנע את חברי הדירקטוריון שלא לאשר את שינוי הביאורים לתשקיף, עליו סיכמו בשבוע שעבר.



לטענת עורכי הדין, שינוי הביאורים - כך שהחיוב בהסכמת העובדים לביצוע הרפורמה בחברה הושמט, כמו גם הסייג לפיו החברה תתקשה בשירות החוב בלא העלאת תעריפי החשמל - הינו בבחינת "הפרה בוטה במיוחד של חובות הזהירות והנאמנות המוטלות על חברי דירקטוריון החברה".



עורכי הדין דורשים מחברי הדירקטוריון שלא לאשר את שינוי הביאורים, ואף מציינים כי העבירו את המכתב לעיונם של היועץ המשפטי לממשלה, עו"ד מני מזוז, וליו"ר הרשות לניירות ערך, משה טרי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully