וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיג זג גרמניה-ישראל: הליגה הגרמנית תשודר בסוף השבוע בערוץ הספורט; דיון מכריע במינכן בשבוע הבא

יעל ולצר

23.8.2007 / 20:52

בית המשפט המחוזי הפך היום את צו המניעה הארעי לצו מניעה זמני



בית המשפט המחוזי בתל אביב הורה היום במעמד נציגי ערוץ הספורט וחברת צ'רלטון, כי צו המניעה הארעי, שאסר על צ'רלטון לשדר משחקים מהליגה הגרמנית, ייהפך לצו מניעה זמני, ויעמוד בתוקפו עד להודעה חדשה. את הדיון היום, שנערך בפני השופטת ענת ברון, יזמה חברת צ'רלטון, שטענה כי הצו הארעי התקבל במעמד צד אחד בלבד. את ערוץ הספורט ייצג משרד קסוטו-נוף, ואת צ'רלטון ייצגו עו"ד ברק-ופורר.



מזה שלושה שבועות נמשכת המחלוקת בין ערוץ הספורט לצ'רלטון בעניין שידורי הליגה הגרמנית. תחילה, הודיעו נציגי צ'רלטון כי רכשו את זכויות השידור של ה"בונדסליגה" בסכום של כ-350 אלף יורו - זכויות שידור שהיו נתונות לפני כן בידי ערוץ הספורט. בעקבות זאת, ביקש ערוץ הספורט מבית המשפט להוציא צו מניעה כנגד צ'רלטון. לפיכך, הורה תחילה בית המשפט המחוזי לשדר את המשחקים בכל הערוצים.



לאחר שבית המשפט הגרמני הורה על שידור המשחקים בערוצים שבבעלותו של ערוץ הספורט, הורה גם בית המשפט המחוזי בתל אביב ביום שישי שעבר לשדר את המשחקים רק בערוץ הספורט. ואכן, בשבת שודר משחק אחד בערוץ הספורט ולא בצ'רלטון. היום התנהל דיון נוסף בעניין במעמד שני הצדדים, ובו הכריעה השופטת כי עד לקיום דיון בנושא בבית המשפט במינכן, צו המניעה הארעי הופך זמני, כלומר עד להודעה חדשה. בית המשפט בישראל אמור לקבל את הכרעת בית המשפט הגרמני, ולשים סוף לסאגה המתמשכת.



אי לכך בסוף השבוע הקרוב אמור ערוץ הספורט לשדר שני משחקים מהמחזור השלישי של ה"בונדסליגה", והדיון במינכן יתקיים ככל הנראה ביום חמישי הקרוב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully