וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורבן נוסף של המשבר בשוקי האשראי: מכירת חטיבת הסיטונאות של הום דיפו ב-10.3 מיליארד דולר מוטלת בספק

סוכנויות הידיעות

23.8.2007 / 22:21

בנקי השקעות מסרבים לממן את העסקה גם במחיר זול יותר, דיווח "פייננשל טיימס"



עסקת מכירתה של חטיבת הסיטונאות של הום דיפו (סימול HD), רשת עשה זאת בעצמך הגדולה בארה"ב, לקבוצת חברות השקעה פרטית תמורת 10.3 מיליארד דולר, אשר היתה אמורה להיסגר היום, עומדת ככל הנראה בפני קשיים בשל סירובם של בנקי ההשקעות שהיו אמורים לממן אותה, לממן את העסקה. כך לדברי אנשים המקורבים למשא ומתן, דיווחה המהדורה המקוונת של העיתון "פייננשל טיימס".



לדברי המקורבים, עסקת מכירתה של חטיבת HD סאפליי לחברות ההשקעה הפרטית ביין קפיטל, קרלייל גרופ וקלייטון דובלייה אנד רייס, עלולה לא לצאת לפועל כיוון שבנקי ההשקעות שהיו אמורים לממן את העסקה מסרבים כעת לממן אותה גם אם מחיר העסקה יהיה נמוך יותר מזה שנקבע במקור.



מוקדם יותר החודש, הודיעה הום דיפו כי פתחה במגעים עם קבוצת חברות ההשקעה הפרטית לגבי שינוי תנאי העסקה, ובכלל זה הוזלת מחירה. בשבוע שעבר הודיעה החברה כי חברות ההשקעה הפרטית הסכימו לדחות בשבוע - מ-16 באוגוסט ל-23 באוגוסט - את המועד המתוכנן של סגירת העסקה.



מכירת HD סאפליי היתה אמורה לסייע להום דיפו לממן קנייה חוזרת של מניות בסך 22.5 מיליארד דולר שעליה הודיעה בחודש יוני. במסגרת תוכנית זו, כבר פתחה הום דיפו במכרז לקניית 250 מיליון מניות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully