וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטת קסאם פגעה בבית בשדרות; בני המשפחה לקו בחרדה, לבית נגרם נזק

מיכל גרינברג

23.8.2007 / 23:04

כששמע אב המשפחה את אזעקת הצבע האדום, הוא הורה לבני המשפחה לרדת למקלט, ושם הם שהו כאשר הרקטה חדרה דרך גג הבית



רקטת קסאם פגעה הערב (חמישי) פגיעה ישירה בבית בשדרות. בני המשפחה לקו בחרדה, ולבית נגרם נזק. רקטה נוספת שנורתה באותו מטח נחתה סמוך לעיר. מהבוקר נחתו במערב הנגב שבע רקטות קסאם.



הרקטה פגעה בבית משפחת טימסית. כששמע אב המשפחה את אזעקת הצבע האדום הורה לבני המשפחה לרדת למקלט הנמצא בבית. רקטת הקסאם חדרה את הגג וגרמה נזק לבית. בני המשפחה פונו למרכז חוסן לטיפול בנפגעי חרדה. רק לפני חודשים ספורים פגעה רקטה בבית של אגף אחר במשפחת טימסית. מהרקטה נפצעה אז באורח קשה קולט טימסית, גיסתו של אבי המשפחה שביתה נפגע היום.



הרקטה הראשונה היום נורתה בשעות אחר הצהריים ונפלה בשטח פתוח בעיר שדרות. מאוחר יותר נורו לעבר הנגב המערבי ארבע רקטות קסאם נוספות. הן נחתו בשטחים פתוחים סמוך לקיבוץ בנגב המערבי. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בשעות הערב נורו כאמור שתי רקטות קסאם נוספות אחת פגעה בבית והשנייה לא אותרה.



"אם יש צורך נוציא תלמידים ללמוד במקומות אחרים", אמרה היום שרת החינוך, יולי תמיר, בראיון לגל"צ בנוגע לסוגיית פתיחת שנת הלימודים בשדרות. תמיר ציינה כי דרושה יותר משנה על מנת למגן את בתי הספר בעיר כפי שדרשו שופטי בג"ץ. בג"ץ קבע אתמול כי פסיקתו בבקשת המדינה לעכב את ביצוע המיגון לבתי הספר בשלוש שנים תידחה ב-21 ימים כדי לאפשר למדינה להגיש את תגובתה.



אתמול נורו לישראל 6 רקטות קסאם, בדרום רצועת עזה. כ-10 פצצות מרגמה נורו באזור המעברים סופה, כרם שלום ובאזור כיסופים. בכל התקריות לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully