וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפסדים בתחום הדפוס הדיגיטלי העבירו את פולאר תקשורת להפסד נקי של 8.3 מיליון שקל במחצית הראשונה של השנה

מיכאל רוכוורגר

24.8.2007 / 15:00

ההפסדים של תחום המגזר הדיגיטלי הסתכמו במחצית ב-14.4 מ' ש', לעומת הפסד של 6.5 מ' ש' בתקופה המקבילה



בדרך כלל, כשחברה מדווחת על תוצאותיה הכספיות ביום חמישי בסביבות השעה שבע וחצי בערב, כשכל הפעילים בשוק ההון מצויים בדרכם אל הבית בציפייה לסוף שבוע רגוע ומהנה, כנראה שאותה החברה המדווחת מעדיפה שדו"חותיה יחלפו על פניהם של אותם הפעילים בלי שימת לב.



כך, דיווחה אתמול בערב חברת , מקבוצת שרם פודים קלנר, על תוצאותיה ברבעון השני של שנת 2007 ובמחצית הראשונה של השנה, אשר טעונות שיפור. החברה דיווחה על רווח של 400 אלף שקל ברבעון השני של השנה, לעומת הפסד נקי של 1.5 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה.



את המחצית הראשונה של השנה חותמת פולאר תקשורת בהפסד נקי של 8.3 מיליון שקל, לעומת רווח של 19.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה שעברה. עיקר ההפסד במחצית הראשונה של השנה נובע לפי החברה כתוצאה מהביצועים החלשים בתחום הדפוס הדיגיטלי המתבצע באמצעות חברת ניפסון.



הכנסותיה של פולאר תקשורת, העוסקת בעיקר בתחום התקשורת, הטכנולוגיה (כולל ביוטכנולוגיה), הדפוס הדיגיטלי והמדיה - ירדו ברבעון השני של השנה ב-13.6%, לעומת הרבעון המקביל, והסתכמו ב-73.1 מיליון שקל. את המחצית הראשונה של השנה סיימה החברה עם ירידה של 33% בהכנסות, לעומת התקופה המקבילה, ל-125.2 מיליון שקל.







בתחום הדפוס הדיגיטלי רשמה החברה ירידה של 24.1% בהכנסות ברבעון השני, לעומת הרבעון המקביל, ל-51.8 מיליון שקל. הפעילות בתחום הדפוס הדיגיטלי הסבה לפולאר תקשורת הפסד של 7.1 מיליון שקל ברבעון השני של השנה, בדומה לרבעון המקביל.



בסיכום המחצית הראשונה ההפסד בתחום זה הגיע עד ל-14.4 מיליון שקל, לעומת הפסד של 6.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה. ההפסד הכבד שנרשם במחצית הראשונה מפעילות בתחום הדפוס הדיגיטלי, נעוץ בעיקר כתוצאה מהירידה במכירות של ציוד חדש של חברת ניפסון.



בתחום המדיה נרשם גידול של 173% ברווח במחצית הראשונה לעומת התקופה המקבילה, ל-18.1 מיליון שקל. עיקר הגידול ברווח נובע ממימוש חלק מהון המניות של חברת רשת נגה.



תחום התקשורת והטכנולוגיה לא הביא לפולאר תקשורת בשורות חיוביות כלשהן במחצית הראשונה של השנה. תחום זה רשם הפסד של 7.2 מיליון שקל, לעומת רווח של 28 מיליון שקל בתקופה המקבילה.
ההון עצמי של פולאר תקשורת קטן במחצית הראשונה של השנה ב-7%, לעומת התקופה המקבילה, והסתכם ב-260.8 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully