וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנימין ושרה נתניהו תובעים מהמוביל שלהם אבנר עמדי 2 מיליון שקל

אמיר הלמר

13.9.2001 / 20:25

טוענים כי עמדי פגע בשמם הטוב וגרם להם נזקים הנאמדים ב-35 מיליון שקל; המדובר בתביעה שכנגד לאחר שעמדי תבע מהזוג כ-700 אלף שקל

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ואשתו שרה הגישו היום בבית משפט השלום בירושלים את כתב הגנתם בתביעה שהגיש כנגדם אבנר עמדי, מי שהיה מוביל הדירות של השניים ומי שעל שמו רשומה פרשת "עמדי". עמדי תבע מבנימין ושרה נתניהו ביוני השנה סך של 730 אלף שקל בטענה כי בני הזוג לא שילמו לו עבור עבודות אריזה והובלה שביצע עבורם בעשור האחרון.

לכתב ההגנה צירפו בני הזוג גם כתב תביעה לפיו טוענים השניים כי עמדי פגע בשמם הטוב וגרם להם עוגמת נפש, וכי נזקים אלה נאמדים בכ-35 מיליון שקל. עם זאת, העמידו בני הזוג את תביעתם כנגד עמדי על סך של 2 מיליון שקל לצורכי אגרה.

בני הזוג, באמצעות עוה"ד דוד דימרון, טוענים בכתב התביעה כי במהלך תקופת כהונתו של בנימין נתניהו כראש ממשלה ביצע עמדי הובלה עבור משרד ראש הממשלה ממעון רשמי אחד למשנהו. למרבה הצער, טוענים בני הזוג, ניסה עמדי שלא כדין לגבות כספים שלא הגיעו לו ממדינת ישראל.

כדי לממש את זממו, טוענים השניים, בחר עמדי להגיש למדינה חשבונות מנופחים שכללו בתוכם חיובים עבור ביצוע עבודות כביכול במאות אלפי שקלים. בעקבות מעשים אלו, טוען בנימין נתניהו, נפתחה כנגד עמדי חקירה והוא נעצר.

"כדי להציל את עורו", טוענים בני הזוג כי עמדי החליט להטיח בשניהם האשמות שווא, וטען כי החשבונות המנופחים הם יוזמת התובעים לשם כיסוי חוב אישי שלהם. בנוסף, גרס עמדי כי התובעים ניסו לגנוב מתנות שקיבלו במסגרת תפקידו של בנימין נתניהו כראש ממשלה, וכי שרה נתניהו ניסתה לטשטש את זהות המתנות השייכות למדינה.

כתוצאה מהתנהגות זו, טוענים בני הזוג, הם נקלעו למסכת ייסורים קשה, במסגרתה הם נקראו לחקירות במשטרה וסבלו מהטרדות והכפשות עד אשר החליט היועמ"ש לסגור את תיק החקירה כנגדם.

כאמור, טוענים השניים כי הנזקים שנגרמו להם מהפרשה נאמדים ב-35 מיליון שקל, כאשר 30 מיליון שקל מתוכם בעבור פגיעה בשמם הטוב. (10255/01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully