וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסקונט מסבסד בפרסומת, פחות במציאות

רם דגן

26.8.2007 / 7:07

רוני חזקיהו יבדוק את מבצע המשכנתאות בדיסקונט. בנק ישראל יבדוק האם הבנק שינה ללקוחות את תנאי ההלוואות אחרי שאלו כבר סוכמו

מבצע המשכנתאות של בנק דיסקונט ממשיך לעורר הדים. אחרי התלונות של לקוחות שטענו כי נפגעו מכך שמוקדי השירות של הבנק לא יכלו לעמוד בעומס הפניות שנרשמו בשבועות האחרונים, נכנס המפקח על הבנקים, רוני חזקיהו, לתמונה. בימים הקרובים יבדוק בנק ישראל האם דיסקונט למשכנתאות שינה ללקוחות את תנאי ההלוואות אחרי שאלו כבר סוכמו.

בבנק ישראל הדגישו בשבוע שעבר כי אין בכוונת הבנק לבדוק את מהירות ויעילות השירות, אלא רק אם הבנק ביקש לשנות את גובה הריבית או ההלוואה, לאחר שתחילה התחייב בפני הלקוחות לתת את ההלוואות בתנאים טובים יותר.

בתחילת יולי יצא דיסקונט במבצע משכנתאות חדש שמבטיח לסבסד חלק מריבית המשכנתא לכל לקוחות דיסקונט וללקוחות חדשים שיפקידו את משכורתם בבנק. מאז החל המבצע נרשמו בדיסקונט אלפי פניות, וקצב הצמיחה החודשי שלו גדל פי 1.5. המספר הגדול של הפונים הביא לעיכוב בטיפול בחלק מהלקוחות שפנו לבנק. בשבוע שעבר התלוננו חלק מהלקוחות האלה כי בסמוך לפנייה הראשונית לבנק חזר אליהם נציג של דיסקונט למשכנתאות, אישר את קבלת הפנייה ויצר את הרושם כי הם יקבלו את ההלוואה בריבית נמוכה במיוחד. ואולם כתוצאה מהלחץ על מוקד השירות, הבנק לא חזר לאותם לקוחות. בינתיים ייקר בנק ישראל את הריבית במשק ואיתה התייקרו הריביות על המשכנתאות וגם הריביות של דיסקונט למשכנתאות. אותם לקוחות טוענים כי החמיצו את ההלוואות בתנאי הריביות שהיו בשוק ביולי בגלל הבעיות הטכניות בשירות הלקוחות של הבנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully