וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנדיה במו"מ לרכישת המכרז של המדינה

נעה גרטי

26.8.2007 / 9:54

מנכ"ל ובעלי הולנדיה מציע 800 אלף ש'. "החברה במתכונתה החדשה לא תהיה מתווך אלא צד שלוקח אחריות תחת בדיקה שלנו"

חברת הולנדיה, המרכז להנדסת השינה, במו"מ לרכישת חברת המכרז של המדינה שנקלעה לקשיים והוכרזה כפושטת רגל. בימים אלו הציע אבי ברססט, מנכ"ל ובעלי הולנדיה, באמצעות עו"ד יצחק לב הצעה לרכישת החברה בסכום של 800 אלף שקל.

הולנדיה, שמכרה מוצריה באמצעות המכרז של המדינה במשך 14 שנים, הינה החברה היחידה מבין ספקיות המוצרים שלקחו חלק בחוברת זו ותספק את כל הסחורה לצרכנים שהזמינו מוצרים מכיוון שהתשלום הועבר ישירות לחברה ולא עבר דרך המכרז של המדינה.

ברססט מוסר, כי "ניסיון רב השנים בתחום מתן השרות ללקוחות הולנדיה יבוא לידי ביטוי בשיטה החדשה שתבטיח אספקת מוצרים ללקוח עם בטחון מלא לכסף של הצרכן ושל הספק. השילוב בין שני הצדדים שלא יפסידו ייתן מענה הוגן ומנצח".

מבטיחים לפצות לקוחות

המכרז של המדינה, במתכונתה החדשה, תציע מכרז למוצרים של מותגים מובילים, המשווקים על-ידי חברות של יבואנים מורשים בלבד, המעניקות תעודת אחריות למוצרים. בצורה זו, תפעל החוברת כגוף המקשר והמעניק הזדמנות לכל לקוח לקנות את המוצר במחיר שמתאים לו.

ברססט הוסיף כי "במידה שהליך זה יאושר על ידי בית המשפט תעבור המכרז של המדינה הליך של מיתוג מחדש שיכלול עיצוב החוברת ולוגו חדש והשם ישונה ל'המכרז החדש של המדינה'".

לצורך הגברת האמון של הצרכן במותג החדש פנה ברססט למנכ"לית ארגון "אמון הציבור" הגברת גלית אבישי וביקש ממנה להפוך את הארגון שהיא עומדת בראשו לארגון שלוקח אחריות ומספק אותה לשני הצדדים המנהלים מסחר, זאת כדי לבצע מעקב פנימי של כל תהליכי המכרז החדש של המדינה. אבישי הביעה רצון לשיתוף פעולה.

לשאלת וואלה! עסקים השיב ברססט כי אשר ללקוחות שנפגעו מקריסת המכרז של המדינה, החברה בשליטתו תבצעו בדיקה מקיפה מי לא קיבל מוצריו ומדוע. לאחר מכן, בשתוף פעולה מלא עם הספקים ידאגו שלכל מי שלא סופקה הסחורה הוא יקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully