וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול מארט תגביר את בדיקות הבטיחות שהיא מעבירה לצעצועים הנמכרים בחנויותיה

הדר תדמור

26.8.2007 / 10:54

החברה תדרוש מספקיות הצעצועים מסמכי בטיחות ותערוך בדיקות רנדומליות לצעצועים באמצעות מעבדה בלתי תלויה



וול מארט, הרשת הקמעונית הגדולה בעולם, הודיעה כי תגביר את בדיקות הבטיחות שהיא מעבירה לצעצועים אותם היא מוכרת בחנויותיה. זאת, בעקבות הורדתם מהמדפים של מיליוני צעצועים ברחבי העולם, בין היתר מתוצרתה של ענקית הצעצועים מאטל, עקב סכנות בטיחותיות.



וול מארט תבקש מספקיות הצעצועים שלה להגיש לה מסמכים הנוגעים לתוצאות בדיקות בטיחות. בנוסף, הודיעה החברה כי תערוך כ-200 בדיקות בטיחות רנדומליות ביום בממוצע, באמצעות מעבדה בלתי תלויה.



וול מארט הודיעה כי את תוצאות הבדיקות שתערוך היא תחלוק עם קמעוניות צעצועים נוספות ועם היצרניות. עוד הודיעה החברה כי תעבוד בשיתוף פעולה מלא עם איגוד יצרניות הצעצועים, במטרה להבטיח איכות גבוהה יותר של הצעצועים הנמכרים בחנויותיה.



בשבוע שעבר הודיעו ארבע חברות צעצועים אמריקאיות על הורדתם מהמדפים של כ-340 אלף צעצועים אשר יוצרו בסין, בשל רמות עופרת גבוהות בצבע. בין הצעצועים שיורדו מהמדפים בארה"ב: מחברות ויומנים של בוב ספוג, סביבון של תומאס דה טאנק ודליי צעצוע לילדים.



חברת הצעצועים האמריקאית מאטל הודיעה לפני כשבועיים על הורדה מהמדפים של 18.2 מיליון צעצועים בעלי חלקים מגנטיים מרחבי העולם, לרבות 9.5 מיליון צעצועים בארה"ב בלבד. הורדת הצעצועים נעשתה בשל מרכיבי עופרת בצבע ובשל החשש שחלקי מגנט קטנים עלולים להתפרק מהצעצועים ולהיבלע על ידי פעוטות.



זהו מבצע איסוף הצעצועים הגדול השני של מאטל החודש, לאחר שלפני כחודש הורידה מהמדפים 1.5 מיליון צעצועים שיוצרו על ידי מפעל של חברת לי דר הסינית. ההורדה נעשתה בשל רכיב העופרת בצבע הצעצועים, אשר עלול לגרום להרעלה אם הצעצוע מוכנס לפה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully