וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבים לכונס הנכסים: "800 אלף שקל עבור המכרז של המדינה זה רחוק מאוד ממה שאנחנו מחפשים"

כרמל בן צור

26.8.2007 / 11:49

הצעתה של חברת הולנדיה נדחתה על הסף; הדברים באים לאחר שלפני כשבוע מונה הכונס לבקשת בנק הפועלים



חברת הולנדיה העבירה לכונס הנכסים הזמני של חברת המכרז של המדינה, עו"ד דורון טישמן, הצעה בסך 800 אלף שקל לרכישת החברה - והצעה זו נדחתה על הסף. בשיחה עם TheMarker טענו מקורביו של הכונס טישמן כי ההצעה איננה גבוה מספיק.



לדברי המקורבים, "אלה סכומים שרחוקים מאוד ממה שאנחנו מחפשים. יש לנו הצעות אחרות לרכישה, והסכומים האלו רחוקים גם מהן. בכל מקרה, אלה לא מספרים שמקובלים עלינו". בסביבתו של טישמן טוענים כי הכונס יחפש רוכש שייקח את פעילות החברה ויעסיק כמה שיותר עובדים שירצו להישאר, ואולם "העניין המרכזי הוא המחיר", כלשונם.



הדברים באים לאחר שלפני כשבוע מונה הכונס לבקשת בנק הפועלים, לאחר שטען כי למכרז של המדינה חובות בסך 45 מיליון שקל - 15 מיליון לבנק ו-30 מיליון לספקים. בבקשה נטען שמנהלי המכרז מסרו לבנק כי הם סבורים שבמצב הנוכחי אין כל אפשרות לשקם את העסק.



החברות שקשורות במכרז של המדינה - מוסף המכרז של המדינה והמכרז של המדינה מובילים - עוסקות בשיווק ובהובלה של מוצרי צריכה, ובכלל זה מוצרי חשמל, באמצעות החוברת "המכרז של המדינה" המופצת ללקוחות בדיוור ישיר ובאמצעות אתר האינטרנט.



בבקשת בנק הפועלים נטען כי החברות נקלעו לקשיים כספיים חמורים, וכי הן אינן מקיימות את התחייבויותיהן כלפי הבנק, מפגרות בתשלום החזרי הלוואות שנטלו ממנו וחורגות ממסגרות האשראי שניתנו להן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully