וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולשים בציוד משרדי

נעה גרטי

26.8.2007 / 15:23

בין אתם עובדים במוסד מסועף ובין אם בעסק קטן בו מספר עובדים מצומצם, תמיד אפשר להתייעל ולחסוך. הנה דרך אחת

בחברת קרביץ שני ענפים, קרביץ קמעונאים וקרביץ עסקים, המתמחה בייבוא ושיווק ציוד משרדי וציוד היקפי למוסדות, חברות וארגונים. ענף העסקים משיק לוגו וזהות תאגידית חדשה, בהשקעה של 3 מיליון שקל.

רשת הציוד המשרדי משיקה במסגרת המותג החדש "כל המשרד בקליק אחד" את החדרת התחום האינטרנטי לחזית הפעילות שלה. הרשת פיתחה מערכת אינטרנטית במשך 3 שנים, אשר במסגרתה יכול כל מוסד או בית עסק להזמין את הציוד המשרדי הנדרש לו. החידוש של הרשת הוא בתחכום התוכנה והתאמתה לצרכי כל עסק ועסק.

אייל יקר סמנכ"ל החברה מסביר לוואלה! עסקים לדוגמה כשמדובר בלקוח שהוא בנק המורכב מ-400 סניפים בפריסה ארצית. כל סניף רואה אונליין את המוצרים המוצעים לו במסגרת ההסכם שחתמה קרביץ עם הנהלת הבנק, ולכל סניף יש תקציב משלו. המוצרים מחולקים לקטגוריות, וגם אותם יכול המנהל להגביל לעובדיו ולהחליט מה יוכלו להזמין מתוך 20 אלף המוצרים. בתוכנה גם מערכת תזכורת, וזיכרון של הזמנות קודמות. בנוסף יש אפשרות ליצור מנגנון אישרורים לכל הזמנה, כך לפקח ולבקר על הזמנות הציוד ולחסוך עד 18% ברכישות, טוען יקר.

לקרביץ כ-3,000 לקוחות עסקיים כשצה"ל הוא הלקוח המרכזי. לצידו נמצאים גם משטרת ישראל, בנקים חברות ואפילו משרדי רואי חשבון של 10 עובדים. הכנסות הרשת צפויות להגיע השנה ל-150 מיליון שקל, אומר אייל יקר. כיום הרשת היא המובילה בתחום בארץ, מתחרותיה הגדולות הן גרפיטי (השייכת לנייר חדרה ומגלגלת כ-100 מיליון שקל בשנה, להערכת יקר) ואופיס דיפו (המכניסה 40 מיליון שקל לערך בשנה).

"עד לפני שנתיים קיבלנו הזמנות בפקס", אומר סמנכ"ל הרשת, "ואילו היום 70% מההזמנות נעשות באינטרנט. לצה"ל, למשל, יש ממשק מיוחד שדרכו הוא מזמין. כעת אנו מפתחים תהליך משלים למערכת, במסגרתו ניתן יהיה לראות באיזה מצב נמצאת ההזמנה, האם כבר נשלחה או שמא באריזה וכו'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully