וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל המיוחד של חפציבה חופים לבית המשפט: החברה העבירה מיליוני שקלים לחשבון בלאומי והוציאה אותם באותו יום

נורית רוט

26.8.2007 / 16:32

לפי המנהל המיוחד, יתרת החברה בחשבונות המצויים בבנקים שבדק נאמדת ב-197 אלף שקל



המנהל המיוחד שמונה לחברה הציבורית חפציבה חופים - עו"ד אריאל זליכוב ממשרד גורניצקי ושות' - כותב בדו"ח שהגיש לבית המשפט המחוזי בירושלים כי בשתי הזדמנויות שונות החברה זיכתה סכומים של מיליוני שקלים לאחד מחשבונות הבנק שלה וכבר באותו היום משכה ממנו את הכספים.



בדו"ח מציין המנהל המיוחד כי על פי הפרטים והמידע שהתקבלו לידיו עד כה - ביחס לחשבונות הבנקים השונים של החברה שהתנהלו בבנקים דיסקונט, לאומי ואיגוד - יתרת הכספים בחשבונות אלה עומדת על כ-197 אלף שקל (בעוד שלגבי החשבונות שבבנק מרכנתיל ובבנק מזרחי-טפחות לא ידועה היתרה בשלב זה).



המנהל המיוחד מציין שבהתאם לנתונים שנכללו בדוחות הכספיים של החברה לסוף חודש מרץ 2007, היו בחשבונות החברה יתרות מזומנים בסך של כ-47 מיליון שקל, כשמתוכם כ-46 מיליון שקל יוחסו לחשבון שבבנק לאומי בסניף כפר שמריהו - חשבון שבו נכון להיום עומדת היתרה על 51 שקל, על פי נתוני המנהל המיוחד.



מבדיקה של תדפיסי החשבון האמור העלה המנהל המיוחד, כי סכום של 46 מיליון הועבר לחשבון זה ביום 29.3.07 והוצא מהחשבון בו ביום. תופעה זו של זיכוי החשבון בסכומים גבוהים במיוחד, ומשיכתם בו ביום, חזרה על עצמה פעם נוספת גם בסוף הרבעון השני, לדברי המנהל המיוחד, כאשר בפעם זו דובר על 48 מיליון שקל. ממצאים אלו, טוען המנהל המיוחד, טעונים עדיין בדיקה וחקיקה מדוקדקים. (פש"ר 4226/07)


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully