וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים בהרגלי ההרחה

נעה גרטי

26.8.2007 / 16:38

מתי התחלתם להשתמש בדאודורנט? האם אתם מורחים, מרססים או מגלגלים בבית השחי? סקר קצר מגלה נתונים מעניינים

בקיץ הישראלי הלוהט, לא ייתכן שאין לכם דעה אשר להרגלי הניקיון של אזרחי ישראל העוטפים אתכם מכל עבר ברחוב, בבנק, בסופר, באוטובוס - אי אפשר להתחמק מניחוחות האדם.
חברת ספיד סטיק דאודורנטים ביצעה סקר אומניבוס על מנת ללמוד את הרגלי הצריכה של הישראלים. מהסקר שנערך ע"י מכון אינטרסייט מקבוצת שילוב, בקרב מדגם ארצי ומייצג של 504 נשאלים עולה כי לא רק שנשים בישראל משתמשות יותר בדאודורנט, רובן גם מתחילות להשתמש בו בגיל צעיר יותר.

רוב הנשים בישראל (35%) מתחילות להשתמש בדאודורנט בגילאי 12-13 לעומתן, רק 22% מהגברים מתחילים להשתמש בדאודורנט בגילאים אלו.

עוד עולה מהסקר שרוב הישראלים המשתמשים בדאודורנט, כ- 82% מהם סבורים שהתועלת החשובה ביותר בשימוש בדאודורנט היא הגנה מפני ריחות לא נעימים. מעניין שרק 65% בקרב המשתמשים בדאודורנט טענו כי התועלת החשובה ביותר היא הגנה מפני זיעה.

מתברר גם, כי ניחוח הדאודורנט מהווה שיקול קנייה עיקרי בקרב הישראלים והוא המאפיין החשוב ביותר בקניית דאודורנט בקרב 63% מהנשאלים המשתמשים בדאודורנט. המאפיין השני החשוב ביותר לדעת 51% מהנשים המשתמשות בדאודורנט ו-39% מהגברים בדאודורנט הוא סוג הדאודורנט – סטיק, ג'ל, רול או ספריי.

מגלגלים או מרססים?

לפי דו"ח נילסן לחודש אוגוסט 2007 שוק הדאודורנטים לנשים מגלגל כ-33 מיליון שקל בשנה. ליידי ספיד סטיק, המשווק על ידי קולגיט פלמוליב, מוביל את מכירות הדאודורנטים לנשים עם נתח שוק של 30.9%. המתחרים הגדולים שלו הם המותגים המשווקים על ידי יוניליוור.

נתחי השוק לשנת 2006 בסוגי הדאודורנטים מתפלגים:
כ-14 מיליון סטיק, כ-11 מיליון ספריי, וכ-8.5 מיליון רול.

בשוק הגברי המגלגל 32 מיליון שקל בשנה, הספיד סטיק מוביל עם נתח שוק של 27.4%, והמתחרים שלו הם המותגים המשווקים ע"י יוניליוור ופרוקטר אנד גמבל.

נתחי השוק לשנת 2006 מתפלגים: כ-17 מיליון סטיק+סטיק ג'ל, כ-14.5 מיליון ספריי וכ-2 מיליון רול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully