וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזור טכנולוגיות מצטרפת מחר לבורסה בתל אביב; השלימה בסוף השבוע גיוס הון של 40 מיליון שקל

TheMarker

26.8.2007 / 17:12

החברה העוסקת בפיתוח מערכות רובוטיקה לניתוחי גב, מתכננת גיוס המשך באמצעות הנפקת אג"ח השבוע



למרות הטלטלות הרבות שעבר שוק ההון בשבועות האחרונים - ובתקופה בה הנפקות רבות נידחות, נכשלות או במקרים רבים מופעלות בהן ההתחייבויות החיתומיות - הסתיים אתמול בהצלחה השלב הציבורי של גיוס ההון של חברות מזור. במהלך שלב זה גייסה החברה כ-8 מיליון שקל, והוא היה האחרון בדרך להפיכתה של מזור טכנולוגיות ניתוחיות לחברה ציבורית.



לפני כשלושה שבועות גייסה החברה במסגרת השלב המוסדי של ההנפקה סכום של 32 מיליון שקל. כזכור, הסתיים גיוס זה בחיתום יתר של פי שתיים, במחיר הגבוה ממחיר המינימום שנקבע במכרז והשתתפו בו שורה ארוכה של משקיעים מוסדיים אשר נטלו חלק בהשקעה במזור. בסך הכל, בשני השלבים גייסה חברת מזור כ-40 מליון שקל. החברה מתכננת גיוס המשך באמצעות הנפקת אג"ח השבוע.



בהנפקה השתתפו מרבית בעלי המניות הנוכחיים של החברה, ביניהם קרן ההשקעות של ענק הציוד הרפואי ג'ונסון אנד ג'ונסון וקרנות הון סיכון ישראליות. עד היום הושקעו במזור כ-21 מיליון דולר באמצעות קרנות הון סיכון מובילות בתחום מדעי החיים, וביניהן: Alice Ventures, קרן שלום, Dor Ventures, קרן Proseed, קרן IHCV וחממת הטכניון.



החברה נוסדה ב-2001 ופיתחה מאז מערכת של רובוטיקה מיניאטורית לניתוחי גב, המשלבת טכנולוגיה רובוטית עם יכולות חדשניות בתחום עיבוד תמונות רנטגן. מוצר הדגל של החברה, ה-SpineAssist, מסייע למנתחי גב להגביר באופן משמעותי את הדיוק בפרוצדורות כירורגיות בניתוחי עמוד שידרה. מכשירי החברה נמצאים בשימוש במספר בתי חולים בישראל ולמזור פעילויות שיווק ומכירות באירופה ובארה"ב.



גיוס ההון צפוי לאפשר לחברה להשלים פיתוח של מוצרים נוספים וכן להרחיב את השיווק למדינות נוספות באירופה ובאסיה. עד היום נמכר ה-SpineAssist בגרמניה, ארה"ב וקוריאה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully