וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי רשות התעופה האזרחית יפתחו מחר בשביתה כללית; ייפגעו רוכשי כרטיסים לטיסות שכר

זוהר בלומנקרנץ

26.8.2007 / 19:56

העובדים מוחים על כך שההנהלה נוקטת בצעדים חד-צדדיים, לטענתם, בכל הנוגע לשינוי במבנה הארגוני



עובדי רשות התעופה האזרחית (רת"א) יפתחו מחר (ב') בשביתה כללית. העובדים מוחים על כך שההנהלה נוקטת בצעדים חד-צדדיים, לטענתם, בכל הנוגע לשינוי במבנה הארגוני. זאת, מבלי להבטיח את זכויותיהם.



ל-TheMarker נודע כי במסגרת השביתה לא תאושרנה טיסות שכר נוספות מעבר ללוח הזמנים הקיים, צעד אשר משמעותו המעשית היא פגיעה בציבור הנוסעים שרכש או מתעתד לרכוש כרטיסים לטיסות שכר חדשות. בנוסף, במסגרת השביתה יפסיקו העובדים לזמן פקחי טיסה וטייסים חדשים למבחני רישוי. כן ייפסק הטיפול בביקורות של מטוסים חדשים ועבודות פיקוח בתעשיה האווירית.



לטענת העובדים, ההנהלה פירסמה בסוף השבוע מכרזים פנימיים לתפקידים חדשים שאינם קיימים במבנה האירגוני הנוכחי, בטרם הוסדרו זכויותיהם של עובדי רת"א ולפני שנחתם הסכם קיבוצי. העובדים מתנגדים לתוכניתו של מנהל רת"א, אודי זוהר, המעוניין לגייס עובדים בחוזים אישיים ורמת שכר גבוהה יותר כחלק מהחלטת הממשלה על כינונה של רשות חדשה עצמאית, שתשפר את בטיחות הטיסה בשמי ישראל.



ההסתדרות מגבה את צעדי העובדים. מ"מ יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, רחמים לניאדו, ויו"ר ועד העובדים של רת"א, ולדמיר נוביקוב, שיגרו מכתבים בענין זה למנכ"ל משרד התחבורה, גדעון סיטרמן.



ברשות התעופה האזרחית דוחים את טענות העובדים ואומרים כי הוצעה להם פשרה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully