וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיול למזרח של שטראוס

אורה קורן

27.8.2007 / 6:55

קבוצת שטראוס מסתערת על השוק הפוטנציאלי שבמזרח, ככל הנראה עם מוצרי עלית. המנכ"ל: "נחל לפעול במזרח הרחוק בעוד שנתיים"

קבוצת שטראוס החלה לבחון את השתלבותה בשווקים במזרח הרחוק, אך החלטה על דרך החדירה לאזור לא תתקבל בקרוב. "אין חברה רצינית שיכולה להרשות לעצמה לא להיות במזרח הצומח", אמר נשיא ומנכ"ל שטראוס ארז ויגודמן. "התחלנו לבדוק את העניין, ואני מניח שניכנס לפעילות במזרח בעוד שנתיים. לא בטוח שנפעל בסין, יש מדינות מעניינות יותר ממנה, אבל כל זה נמצא כעת בראשיתו של הליך בדיקה", הוסיף.

ויגודמן סיפר כי קבוצת שטראוס בוחנת מודלים של חברות שהגיעו ממדינות מתפתחות ולא מרכזיות בכלכלה העולמית, והפכו לאחת משלוש החברות המובילות בעולם בתחומן, ולעתים אף למובילות עולמיות. לדבריו, שטראוס מתכננת ליישם חלק ממסקנות הבדיקה.

שטראוס פועלת בחו"ל במגוון תחומים, אך הפעילות המרכזית והמצליחה שלה בחו"ל היא בתחום הקפה. החברה רכשה חברות ייצור והקימה מפעלים בכמה מדינות, בהן מזרח אירופה וברזיל. בנוסף, החלה שטראוס להפיץ בעולם את רשת בתי הקפה מקס ברנר. ספק אם שטראוס תבחר להתמקד בתחום הקפה גם בפעילותה במזרח הרחוק, לאור העובדה שבאזורים אלה נהוג לשתות תה ושתיית קפה אינה פופולרית. לפיכך, סביר להניח שהחברה תנסה לחדור לשווקים אלה עם מוצרים אחרים, בדגש על מותגי עלית. ויגודמן הוסיף כי המודל ששטראוס מאמצת בשנים האחרונות מבוסס על שילוב של מוצר ושירותים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully