וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל עוד אולמרט בשלטון - העם בסכנה"

נעה גרטי

27.8.2007 / 11:01

כך כותב ארקדי גאידמק במודעה שפרסם הבוקר בעיתונים, המופנה לחברי ועדת הכנסת לביקורת המדינה על מסקנות מלחמת לבנון השנייה

איש העסקים ארקדי גאידמק משיב הבוקר לפניית ועדת הכנסת לביקורת המדינה על גבי עיתון. לטענת גאידמק הוועדה הזמינה אותו להביע את דעתו בנוגע לענייני הפנים של ישראל, ומשום כך פירסם מכתב גלוי בעיתוני הבוקר המתפרש על כפולת עמודים, בו הוא לא חוסך שבטו מראש הממשלה וכותב שחור על גבי לבן כי "כל יום שהוא נותר בשלטון, העם בישראל ממשיך לחיות תחת סכנה".

במכתבו לוועדה פורש גאידמק את מגוון פעילויותיו הפילנתרופיות ממחנה האוהלים בניצנים, דרך תרומת הנופש לתושבי שדרות, עבור בסיוע כספי למד"א, ודרך יוזמות והצעות לבניית מקלטים בשדרות שנדחו על ידי ראש הממשלה.

גאידמק מגולל את סיפור אכזבתו מן הממשלה שלא חיבקה אותו לנוכח תרומותיו הרבות, בעוד שתרומה אחת של לארי אליסון ממקימי אורקל זכתה לתשואות מצד שרת החוץ ציפי לבני ומצד רבים נוספים.

ביקורת קשה נמתחת במכתב על ראש הממשלה ועל תפקודו. "לא רק שחסרה לו נשמה של יהודי, אלא שהוא גם אדם מאוד ציני בכך שהוא אומר כי פעולות הבעת הסולידאריות שהפגנתי כלפי עמי באים לשרת את ענייני האישיים כדי שאוכל לזכות ב-'אהדה'", כותב גאידמק על אולמרט.

גאידמק מוסיף ותוקף את אולמרט בכותבו "הוא מנסה להציל את מעמדו ואת תדמיתו בכך שהוא שלח מאות ישראלים אל המוות במהלך המלחמה בעוד שמחשבתו היחידה היא כיצד להגן על האהדה הפוליטית שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully