וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומי קארד מתכננת להנפיק כרטיסי אשראי באירופה

רם דגן

27.8.2007 / 7:02

החברה מינתה סמנכ"ל לפיתוח עסקי בחו"ל; בשלב ראשון יונפקו כרטיסים ברומניה באמצעות בנק יורום



כמו המתחרה העיקרית שלה, ויזה כאל, גם לאומי קארד רוצה להרחיב את עסקיה לחו"ל: חברת כרטיסי האשראי של בנק לאומי מתכננת להנפיק ולסלוק כרטיסי אשראי באירופה. הכרטיסים יונפקו באמצעות הבנק הרומני יורום שבבעלותו של בנק לאומי.



בלאומי קארד מקווים כי מגוון המוצרים הרחב של החברה, בהשוואה לאלה הקיימים כיום בשוק האירופי, יקדם את כניסתה אליו. לדבריו של מנכ"ל לאומי קארד, אריה היילוייל, מסיבות היסטוריות הצרכנים האירופים לא נוהגים לבצע עסקות בתשלומים, למשל, ולכן חברות האשראי המקומיות לא מציעות שירותי תשלומים. לאומי קארד מתכננת לבצע סליקה של עסקות באתרי אינטרנט בחו"ל, כפי שעושה ויזה כאל, אך גם של עסקות בבתי עסק רגילים.



על רקע הפחתת תעריפי עמלות הסליקה, שהחלה ביולי האחרון כחלק מהסכם עם הממונה על ההגבלים, נאלצות חברות האשראי הישראליות לחפש אחר מקורות הכנסה חלופיים - וחלק מהשווקים האירופיים, שבהם נגבית עדיין עמלת סליקה גבוהה, יכולים להיות הזדמנות טובה.



כחלק מתוכניות ההתרחבות בחו"ל הודיע אתמול היילוייל על מינויו של עודד זהבי לסמנכ"ל לפיתוח עסקי בחו"ל. לדבריו של היילוייל, פיתוח העסקים החדשים בחו"ל אמור להיות אחד ממנועי הצמיחה של לאומי קארד בשנים הקרובות. במסגרת התוכניות האלה תתחיל החברה בקרוב בהנפקת כרטיסי אשראי ברומניה באמצעות הבנק הרומני יורום שבבעלותו של בנק לאומי, החברה-האם של לאומי קארד.



בנוסף למינוי סמנכ"ל פיתוח עסקי בחו"ל הודיעה אתמול לאומי קארד על מינוי של שלושה סמנכ"לים חדשים כחלק משינוי ארגוני בחברה. שמואל קרא, סמנכ"ל שירות ותפעול, קודם למשנה למנכ"ל וראש אגף משאבי ניהול; יגאל נאור מונה לסמנכ"ל וראש אגף שירות; וגלעד קהת מונה לסמנכ"ל וראש אגף ניהול סיכונים ורגולציה. בנוסף הודיעה החברה על הקמת מחלקת שיווק ממוקד לקוח, שתרכז הן את פעילויות המידע הן את הזרוע השיווקית.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully