וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות ניירות ערך תבדוק את חלוקת האופציות בשיכון ובינוי

רם דגן

27.8.2007 / 7:18

הרשות תבדוק מדוע קיבלו שני וברניב אופציות עם מחיר מימוש נמוך ממחיר המניה בשוק



שנה אחרי שערוריות השכר בדיסקונט והפועלים, וכמה חודשים אחרי השערורייה בבזק מגיעה תוכנית תגמול הבכירים "התורנית" שגורמת להרמת גבות. אתמול פנתה רשות ניירות ערך לחברת שיכון ובינוי שבשליטת שרי אריסון וביקשה לקבל את הפרוטוקולים של דיוני ועדות הדירקטוריון והדירקטוריון של החברה שאישרו את תוכנית התגמול החדשה של יו"ר החברה, רוית ברניב, שהצטרפה לחברה בתחילת יולי, והמנכ"ל, אורי שני.



הרשות תבדוק מדוע קיבלו השניים אופציות עם מחיר מימוש נמוך ממחיר המניה בשוק (אופציות בתוך הכסף). ברשות אמרו אתמול כי כמו בכל מקרה של הקצאת אופציות בכסף גם הפעם תוודא הרשות שהדירקטורים של החברה יידעו להסביר כיצד מתן האופציות בתנאים כאלה משרת את טובת החברה, כנדרש על פי החוק.



ביום חמישי האחרון דיווחה חברת שיכון ובינוי שבשליטת שרי אריסון על תוכנית שכר ותגמול חדשה למנכ"ל וליו"ר בשווי של עשרות מיליוני שקלים. שני קיבל אופציות לרכישת 1.4% ממניות החברה וברניב קיבלה אופציות לרכישת 1.12% מהמניות. המימוש הוא על פני ארבע שנים החל מיוני 2008 ומחיר המימוש שנקבע לאופציות הוא 6.5 שקלים - 1.2 שקלים מתחת לשווי המניה בבורסה ביום ההחלטה על הקצאת המניות. שווי האופציות של השניים נאמד בכ-33 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully