וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחשב לא גילה תשלום כפול

אביבית שיין

27.8.2007 / 8:43

גם ק' וגם אשתו שילמו אגרת רישוי לרכב, ובבנק הדואר לא שמו לב שהרישוי שולם פעמיים



אנחנו חיים בעולם ממוחשב. יש לכך הרבה יתרונות. לא צריך לזכור הרבה דברים, כל מספרי הטלפון מאוחסנים בביטחה בטלפון הסלולרי, כל המסמכים מאוחסנים במחשב, כדי להיכנס לחשבון הבנק שלנו או לראות תוצאות של בדיקות בקופת חולים צריך רק שם משתמש וסיסמה. כמובן שיש גם שיתוף במידע הממוחשב הזה בין משרדים וחברות. כך, למשל, חוסר תשלום של קנסות על עבירות תנועה מוביל לבעיות בחידוש רישיון הרכב. ואולם, למרבה הצער זה לא תמיד פועל הפוך.



כך קרה לק', ששילם בשביל אשתו את אגרת רישוי הרכב שלה באמצעות האינטרנט. מדובר בתשלום של 1,744 שקל. אלא שאשתו של ק' לא ידעה שהתשלום בוצע, ולאחר כמה ימים היא פנתה בעצמה לסניף בנק הדואר ושילמה שם את הרישוי. בבנק הדואר לא ידעו לומר לה שהרישוי כבר שולם.



מיד כשגילו את התשלום הכפול פנו ק' ואשתו אל משרד הרישוי. שם בדקו את העניין ואמרו שאכן, מופיע אצלם תשלום כפול על הרישיון. יחי המחשב. ק' התבקש לכתוב מכתב ולבקש את כספו בחזרה. וכך עשה. אלא שהוא לא קיבל תשובה. לאחר חודשיים פנה שוב למשרד התחבורה באמצעות פקס. גם לכך לא קיבל התייחסות ובוודאי שלא החזר על כספו.



ק' פנה אלינו: "ארבעה חודשים תמימים בשביל לקבל החזר של הכסף שלי?" פנינו למשרד התחבורה, שם ענו לנו בזריזות: "מבדיקה שערכנו התברר כי פרטי מר ק' לקבלת החזר כספים על תשלום כפול של רישיון רכב לא הוזנו במחשב משרד התחבורה. אנו מביעים את צערנו על כך ופועלים להעברת הכספים המיידית לחשבונו". לאחר כשבוע קיבל ק' את כספו.



עצבנו אתכם? הרגיזו אתכם? יש לכם תלונה? avivit.shein@themarker.com


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully