וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבוע ושופרסל הוציאו כמיליון ד' כל אחת על פרסום באוגוסט

איילה צורף

27.8.2007 / 8:45

השקת תת המותג מגה בעיר הביאה לעלייה של עשרות אחוזים בהוצאה על פרסום של שתי הרשתות הגדולות בישראל



עלייה משמעותית בהוצאה של רשתות השיווק על פרסום בשבועות האחרונים, בעקבות מלחמות המחירים שמנהלות רבוע כחול (על בסיס המותג החדש מגה בעיר) ושופרסל. מנתונים של יפעת בקרת פרסום עולה כי הרשתות, שגם בימים כתיקונם מדורגות בראש טבלת המפרסמים ונמנות על המפרסמות הגדולות במשק, הגדילו החודש בצורה ניכרת את ההוצאה שלהן על פרסום.



באוגוסט הגדילה מגה את ההוצאה שלה על פרסום המותגים מגה ומגה בעיר ב-30% ביחס ליוני וב-80% ביחס ליולי. (המדידה התבצעה עבור התאריכים 25-1 בכל חודש). בסך הכל, עד כה הוציאה הנהלת רבוע כחול כמעט מיליון דולר על פרסום באוגוסט בלבד - מרביתם על השקת תת-המותג החדש "מגה בעיר" בטלוויזיה, בעיתונות ובשילוט חוצות. משרד הפרסום שמטפל בהשקת מגה בעיר הוא זה של רות שטרית, ובמותג מגה מטפל מקאן אריקסון.



גם שופרסל לא חסכה במאמצי פרסום באוגוסט. הרשת הגדילה ב-20% את ההוצאות שלה על פרסום ביחס ליוני וב-35% ביחס ליולי. עד כה הוציאה הנהלת שופרסל כ-1.2 מיליון דולר על פרסום באוגוסט, אך בניגוד לרבוע כחול - שפירסמה בתקופה זו שתי רשתות, מגה ומגה בעיר - שופרסל השקיעה את התקציבים בארבעה מותגים ותתי-מותגים: שופרסל, שופרסל שלי, שופרסל דיל ושופרסל ביג. משרדי הפרסום של שופרסל הם גיתם ואדלר-חומסקי & ורשבסקי.



רשתות השיווק נמנות בין המפרסמות הגדולות במשק. בכל חודש הן "מתחרות" עם חברות הסלולר על המקום הראשון בטבלת דירוג המפרסמים. החגים, שנערכים השנה בתחילת ספטמבר, הביאו עמם גידול בהוצאה על פרסום - אך השנה, בעיקר בשל השקת תת-המותג "מגה בעיר", ההוצאה גדולה יחסית לשנים קודמות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully