וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פישמן מכר את מגה ספורט

גלי ברגר

27.8.2007 / 13:01

איש העסקים מצמצם אחזקותיו בישראל. הרשת נמכרה ב-21 מיליון ד' ל-MGS - זכיינית אדידס ומפעילת רשת יונייטד ספורט

קבוצת פישמן ממשיכה להיפטר מאחזקות בישראל: מוכרת את רשת מגה ספורט לחברת MGS ספורט טריידינג, הזכיינית בין השאר של אדידס ומפעילת רשת יונייטד ספורט, בתמורה ל-21 מיליון דולר. פרט ל-34 סניפים שמפעילה הרשת, כוללת פעילות הרשת גם את יבוא המותגים Merrel ו-KAPPA.

מגה ספורט הוקמה בשנת 1996 ע"י קבוצת פישמן ופעלה תחת הזרוע הקמעונית של הקבוצה, פישמן רשתות, תחת ניהולו של אייל פישמן המשמש בה כיו"ר. לדברי החברה מחזור הפעילות השנתי של החברה נאמד ב-250 מיליון שקל.

בכוונת הרוכשת למחוק את יונייטד ספורט ולמזג אותה עם מגה ספורט. שלום מוליוב, סמנכ"ל MGS אמר כי "קיבלנו החלטה כי כל סניפי יונייטד ספורט יתמזגו לרשת אחת שתפעל תחת המותג "מגה ספורט". זהו צעד אסטרטגי חשוב בדרך שלנו להרחבת הפעילות הקמעונית".

חותרים לסינרגיה בעסקים

אייל פישמן, יו"ר פישמן רשתות אמר כי "עסקה זו היא מהלך נוסף ביישום האסטרטגיה של הקבוצה לצאת מפעילויות בישראל שאינן סינרגטיות לעסקי הקבוצה בחו"ל, במקביל להמשך הרחבת עסקיה הגלובליים של הקבוצה". פישמן הוסיף, "כפי שאמרנו בעבר, אנו נמשיך לממש פעילויות בישראל שאין להן פוטנציאל התרחבות גלובלי, זאת לצד הרחבה ופיתוח של פעילויות שיש להן פוטנציאל התרחבות גלובאלי".

פישמן הוסיף כי בתחום מותגי הספורט תמשיך קבוצת פישמן להחזיק בפעילותה של יבואנית מותג הספורט סאקוני שהיא צומחת ורווחית.

חברת MGS ספורט טריידינג, אשר הוקמה ב-1986 נמצאת בבעלותה של משפחת מוליוב. MGS התחילה את פעילותה במכירה סיטונית של המותג דיאדורה בהמשך הרחיבה את פעילותה בתחום מותגי הספורט עם צירופם של ארנה, קונברס אולסטאר, סקצ'רס, היי טק ואושן פאסיפיק. משנת 2003 קיבלה החברה את המותג אדידס המנוהל תחת חברת לייף ספורט, גם היא בבעלות המשפחה.

עיקר פעילות חברת MGS היא סיטונית והיא משרתת כ-500 חנויות ספורט עצמאיות בפריסה ארצית. בתחילת שנת 2004 עם הזכייה בשותפות עם ג'יימס ריצ'רדסון במכרז הדיוטי פרי ספורט, החלה החברה לפתח את חטיבת הקמעונות ופתחה 10 חנויות ספורט בגודל ממוצע של 500 מ"ר כל אחת תחת השם "יונייטד ספורט", זאת בנוסף על הדיוטי פרי.

השלמת העסקה מותנית בקבלת כל האישורים הנדרשים מהרשויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully