וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש חיים אחרי בוימלגרין: יוסי שניאורסון התמנה לנציגו בארץ של המיליארדר היהודי האוקראיני אלכסנדר גרנובסקי

מיכאל רוכוורגר

27.8.2007 / 13:08

שניאורסון שימש עד מארס האחרון בתפקיד מנכ"ל קבוצת בוימלגרין וסיים את תפקידו בנסיבות לא ברורות



יוסי שניאורסון, לשעבר מנכ"ל קבוצת בוימלגרין, אשר פרש מתפקידו במארס השנה, מסיבות שטרם התבררו לחלוטין, ובין הצדדים מתנהל מאבק על גובה הפיצויים המגיעים לשניארסון, פוצח בקריירה חדשה. שניאורסון התמנה לנציגו ומנהל עסקיו של המיליארדר היהודי חבר הפרלמנט האוקראיני, אלכסנדר גרנובסקי, מאודסה שבאוקראינה.



שניאורסון משמש כשותף ביחד עם חברת דיגל הציבורית בחברת B.S.D GROUP, העוסקת בייזום עסקות נדל"ן במזרח אירופה. שניאורסון ישמש כנציגו בישראל לפעילות עסקית בישראל וכאחראי לחשיפת קבוצת גרנובסקי לשוק העסקים והמשקיעים הבינלאומי להשקעות. כמו כן הוא יהיה אחראי לשיתוף פעולה עם חברות ומשקיעים באוקראינה ומזרח אירופה.



גרנובסקי נמנה על קבוצת מיליארדרים יהודים צעירים שהתקרבו לחסידות חב"ד על ידי איגוד הקהילות אור אבנר, בברית המועצות לשעבר. איגוד הקהילות הוקם על ידי לב לבייב, המשמש כנשיאו של האיגוד.



האיגוד הקים לתחייה במימון לבייב לאחר נפילת הקומניזם בהוראת הרבי מלובביץ', מאות קהילות, בתי כנסת, מרכזים קהילתיים, בתי ספר, אולפנות וישיבות.



לגרנובסקי השקעות ענק בתעשיה, מסחר, מלונאות, ונדל"ן. פורטפוליו נכסי הנדל"ן באוקראינה מוערך בשווי מאות מיליוני דולרים שעומדים לפני פיתוח וייזום.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully