וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמי עופר חוגג

27.8.2007 / 13:23

עופר הרכיב אמש את משקפיו הכהים, אך הפעם היה זאת לאור אירוע נוצץ במיוחד - נכדו בא בברית הנישואין. ולא, אתם לא הוזמנתם

משפחת עופר חגגה אמש בהוד ובהדר את חתונת נכדו של איש העסקים סמי עופר ובנו של אייל עופר - יונתן (ג'יי ג'יי) עופר בן ה-29 שנשא לאישה את בחירת לבו אפרת ליבנה בת ה-28 (בתו של ד"ר צבי ליבנה המנוח יוצא סיירת מטכ"ל) .

חתונת המיודעים אירעה בקיסריה. ואם שאלתם את עצמכם היכן בקיסריה יש "אולמי בון טון" שלא שמענו עליהם, הרי שהם טרם נבנו. החופה נערכה ב-19:30, לא פחות ולא יותר, על אותה במה עליה מפזז שלמה ארצי באמפיתיאטרון ההיסטורי.

ואם שאלתם את עצמכם איזה שיר נוגן לזוג המאושר עת פסע מנעמים לחופה, הרי שלא אחר מדיוויד ברוזה הנעים בקולו בלייב בשירו "מתחת לשמיים".

לאירוע הוזמנו כ-1,000 אורחים, בעוד כ-350 מתוכם עשו דרכם מחו"ל במטוסיהם הפרטיים ושוכנו על ידי המשפחה במלון הילטון שבתל אביב.

המתנות שהתבקשו האורחים הנכבדים להעניק, היו בדמות תרומות נדיבות לביה"ח דנה,לקרן מחקר הסרטן ולמילגות דוקטורנטים ללימודי ניהול באוניברסיטת תל אביב.

ולמי נקרעה החזיה?

בשולחן המכובדים ישבו להם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ואשתו שרה, שר הביטחון אהוד ברק ואשתו הטרייה נילי פריאל ושר האוצר לשעבר אברהם בייגה שוחט. את זמנם הנעים בשולחן סמי עופר, איש השעה, עם אשתו אביבה.

מיותר לציין, ובכל זאת נעשה זאת, שאת השולחן הקיפה טבעת מאבטחים שלוחי רסן.

עוד בין הנוכחים יולי עופר, אחיו של סמי, ואשתו, ראש עריית חיפה יונה יהב, מנכ"לית בנק לאומי גליה מאור, יו"ר בנק הפועלים לשעבר שלמה נחמה, עו"ד אלי זוהר, תא"ל במילואים רן פקר, עפרה שטראוס
אודי אנג'ל, ראש עריית ת"א לשעבר שלמה (צ'יץ') להט, אלוף פיקוד הצפון לשעבר עמירם לוין, בכיר עיתונאי הכלכלה של ידיעות אחרונות סבר פלוצקר, מנהל בי"ח תל השומר פרופ' זאב רוטשטיין, רפי גינת חברו הטוב של סמי, רני רהב ואשתו הילה, ואפילו העיתונאי והדי.ג'יי דני סידס נצפה בין האורחים.

בתום החופה הוזמנו האורחים לחגוג על רחבת הריקודים. ואם שאלתם את עצמכם היכן נמצאת רחבת הריקודים של קיסריה, הרי שאין כזאת. לשם האירוע נבנתה רחבת ריקודים על גבי האתר הארכיאולוגי של עתיקות קיסריה, וכל שועי ישראל זכו לפזז על המבנה הארעי. על הבמה ישבה תזמורת בת 30 נגנים, להקת ויז'ן הופיעה עם יעל דקלבאום להנאת המאזינים, וכמובן אין שמחה בלי אוף שמחעס - מטעמם הגיע ישי לפידות שהרקיד את הקהל המשולהב.

בין האורחים חלפו להם מלצרים וחילקו מעין נעלי בלט, למען יוכלו כל נשות האלפיון להיחלץ מסד הסטילטו ולרקד עם כולם. בין המקפצות נצפתה הדוגמנית לשעבר מיכאלה ברקו שחוותה טראומה קלה עת נקרעה לה החזיה באמצע רחבת הריקודים.

ב-2:30 הסתיימו הריקודים והחגיגה הועברה לחוף הים. מהעתיקות הארכיאולוגיות הובילו את האורחים מדרגות הישר אל רחבת זולה מושקעת עם כריות ונרגילות לכל מי שחפץ ליבו, ודי.ג'יי תואם המתין לחוגגים על החול. אנחנו כבר הלכנו הביתה, אחרי הכל - מישהו חייב לעבוד מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully