וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל שלי תתחיל למכור ארוחות על הדרך של עינת

גלי ברגר

27.8.2007 / 14:00

מדובר ב-3 סוגים של ארוחות כריכים קרים וכן ב-3 סוגי כריכים חמים



שופרסל שלי מעמיקה את הפעילות שלה בתחום הנוחות: תתל לשווק בסניפים השכונתיים סדרת ארוחות על הדרך. מדובר ב-3 סוגים של ארוחות כריכים קרים - ארוחות קלות במגשית - כריך עם תוספות ומארז של שלישיית כריכי בשרים. וכן, 3 סוגי כריכים חמים - הנדרשים לחימום קל במיקרו - לחמנייה עם שווארמה, המבורגר ושניצל.



תחום המזון המוכן הוא אחד התחומים הבעייתים ביותר לתפעול מבחינת רשתות השיווק. שופרסל הפעילה מחלקות מזון מוכן בסניפי קוסמוס בעבר אך היא סגרה אותם ואפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל, אמר לא פעם כי הרשת מחפשת את הדרך לחזור לתחום, אך היא תצטרך למצוא את הפיתרון הלוגיסטי לכך.



ברשתות הפרטיות כמו חצי חינם יש מחלקות מזון מוכן שזוכות להצלחה. ארוחות על הדרך אמנם אינן מזון מוכן במוסן הקלאסי של המילה, אך הן קשורות לתחום הנוחות, סביבו ממוצבת שופרסל שלי ומאפשרות לרשת למכור ארוחה מוכנה מצד אחד ולא להסתבך עם הפעלה של מערך אוכל חם.



עד היום שווקו מוצרי עינת ברשת אלונית, am:pm , מנטה (דלק) ו-SO GOOD (סונול).



בנוסף הודיעה שופרסל היום על פתיחת מחלקה חדשה בסניפי שופרסל דיל, שנקראת מחלקת מוצרי זמינות. מדובר ב-48 מוצרי אימפלס שיימכרו תמורת 9.99 שקל ליחידה ויוחלפו כל שבועיים.



לדברי אלי גידור, סמנכ"ל הסחר והשיווק של שופרסל כי בשלב הראשון המוצרים יימכרו בסניפי שופרסל דיל ובהמשך יימכרו בסניפי שופרסל שלי ושופרסל ביג.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully