וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיץ שובר קופות בארה"ב

סוכנויות הידיעות

27.8.2007 / 14:51

שיא של 4 מיליארד דולר נרשם במכירת כרטיסי קולנוע בארה"ב. הסרט "חרמן על הזמן" (Superbad) בראש הרשימה זה השבוע השני ברציפות

הוליווד סגרה את עונת הקיץ בקופות בתי הקולנוע עם שיא כל הזמנים של 4 מיליארד דולר במכירות כרטיסים. זאת הודות ליציאה לאקרנים של כמה שוברי קופות ברציפות.

הסרט "חרמן על הזמן" (Superbad), קומדיה על שלושה תלמידי תיכון מרובעים המנסים להשיג אלכוהול למסיבה, היה בראש רשימת שוברי הקופות זה השבוע השני ברציפות עם 18 מיליון דולר במכירות כרטיסים לפי הערכות אולפני הסרטים סוני ביום ראשון. בעשרת הימים הראשונים להקרנתו, גרף הסרט 68.6 מיליון דולר.

סוני פתחה את הקיץ הגדול של הוליווד עם שובר הקופות "ספיידרמן 3" שגרף בסוף השבוע הראשון של הקרנתו 151.1 מיליון דולר בתחילת מאי.

גל ההצלחות נמשך

למרות שלקראת סוף הקיץ, פעילות בתי הקולנוע רושמת, בדרך כלל, האטה בעוד תלמידים והוריהם מתכוננים לפתיחת שנת הלימודים, הוליווד המשיכה את גל ההצלחות. 12 הסרטים המובילים בסוף השבוע האחרון גרפו 90.2 מיליון דולר, עלייה של 7% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

באופן כללי, הוליווד עברה את רף 4 מיליארד הדולר עבור עונת הקיץ. הסכום עלה על השיא של 3.95 מיליארד דולר שנקבע ב-2004, לפי נתוני חברת המעקב מדיה ביי נמברס. לפי הערכות, עד לסיום עונת הקיץ עם חג העבודה הנחגג בתחילת ספטמבר, סרטים בארה"ב יגרפו כ-4.15 מיליארד דולר, עלייה של 8% לעומת הקיץ הקודם, העריך פול דרגארבדיאן, נשיא מדיה ביי נמברס.

הקרנות הבכורה המובילות של סוף השבוע האחרון היו הקומדיה "החופשה של מר בין" מאולפני יוניברסל וסרט הפעולה ""War של ליונסגייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully