וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתלם לעבוד בלידר שוקי הון: עמית ורדי מחזיק 4% מהחברה בשווי של 11 מיליון שקל

שרון שפורר

27.8.2007 / 14:57

המניות מוחזקות בנאמנות, אך ורדי זכאי לקבל דיווידנדים; זאת בנוסף למשכורת של 3 מיליון שקל בשנה



מחפשים מקום שמשתלם לעבוד בו? אולי כדאי שתשלחו את קורות החיים שלכם לדני ברק, מנכ"ל . עמית ורדי, סמנכ"ל חברת לידר שוקי הון, מרוויח לא פחות מ-250 אלף שקל בחודש (נכון ל-2006), וגם מחזיק ב-4% מהחברה - אחזקות ששוויין כיום מגיע לכ-11 מיליון שקל. כדאי לשים לב ששווי האחזקות של ורדי לפני חודש בלבד היה גבוה בכ-4 מיליון שקל, כיוון שמניית לידר שוקי הון נחתכה בחודש זה ב-30%.



מדובר אמנם במניות שמוחזקות כיום בנאמנות עבור ורדי, עד שישלים חמש שנים בחברה - מתוכן השלים עד כה שנה וחצי של עבודה - אבל מניות, גם בידי נאמן, הן מניות. ובינתיים, ורדי יכול לפחות להסתפק בדיווידנדים שמגיעים לו בעבור אחזקותיו אלו. כך, לידר שוקי הון חילקה מתחילת השנה 28 מיליון שקל בדיווידנדים ועוד 10 מיליון שקל היא מחלקת עכשיו - המשמעות היא קופון של 1.5 מיליון שקל לוורדי כתוצאה מחלוקה זו.



התגמול מגיע מהראש. גם דני ברק עצמו מתוגמל היטב בחברת החיתום שבשליטת קבוצת . ברק מחזיק בכ-15% מהחברה ושווי אחזקותיו (על הנייר) מגיע לכ-40 מיליון שקל. רק בדיווידנדים הוא לקח מאז תחילת השנה לכיסו כ-6 מיליון שקל. כל זאת לצד משכורת שנתית שלא מביישת את רשימת משכורות המנהלים בחברות הציבוריות שעמדה ב-2006 על 400 אלף שקל בחודש.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully