וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסים לתעשיינים

27.8.2007 / 16:00

התאחדות התעשיינים מוקירה את אנשיה ומעניקה בכל שנה את פרסי התעשייה. השנה נבחרו ארבעה מצמרת התעשייה הישראלית

מזה 32 שנים מעניקה התאחדות התעשיינים את פרסי התעשייה. עד היום, כולל שנה זו, העניקה התאחדות התעשיינים 159 פרסי תעשייה לתעשייניות ולתעשיינים מצטיינים. ביום רביעי ה-5 בספטמבר יתקיים הטקס השנתי במלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. הטקס יתקיים במעמד יו"ר הכנסת הגב' דליה איציק, סגן רוה"מ ושר התמ"ת, מר אלי ישי, נשיא התאחדות התעשיינים, מר שרגא ברוש, שרים, חברי כנסת, ראשי הכלכלה והמשק בישראל, תעשיינים, הנהלות מפעלים ונבחרי עובדיהם.

חבר השופטים בראשות דב לאוטמן, החליט להעניק את פרס התעשייה של התאחדות התעשיינים לארבעה: ארז ויגודמן - נשיא ומנכ"ל שטראוס, ד"ר יוסי ורדי - יזם ומוביל בתעשיית ההיי-טק, אמנון דותן - יו"ר קבוצת תעשיות רדימיקס (ישראל) בע"מ, ושמעון שקל - מנכ"ל מולטילוק בע"מ.

על מה ולמה

ארז ויגודמן יקבל פרס ע"ש יוסף סגול ז"ל. הפרס ניתן על הציגו דוגמה ומופת למנהיגות ולניהול תעשייתי ברמות הגבוהות ביותר, על קידום דפוסי עבודה איתנים ואמות מידה גבוהות למערכי ניהול ושיווק בארץ ובעולם, על הובלת תהליך גלובליזציה ומיצובה של התעשייה הישראלית בחזית השוק העולמי, ועל גילוי אחריות חברתית יוצאת דופן.

יוסי ורדי יקבל פרס ע"ש הילדה וד"ר ריכרד שטראוס ז"ל. הפרס ניתן על היותו איש רב-פעלים והישגים בתחומי הכלכלה, הטכנולוגיה, התעשייה, המחקר והפיתוח של מדינת ישראל, על היותו מחלוצי ענף ההיי-טק הישראלי והאדרת שם הענף ברחבי העולם, על קידום היוזמה הפרטית בתחום התעשייה, על היותו איש חזון, ציוני מן המעלה הראשונה ובעל תודעה חברתית מפותחת.

אמנון דותן יקבל פרס ע"ש יוסף סגול ז"ל. הפרס ניתן על הצגת דוגמה ומופת לתעשייה מסורתית הפועלת בתקנים גבוהים של איכות ובטיחות, עם מירב הטכנולוגיות החדשניות, תוך שימת דגש על שימור הסביבה. על תעוזה עסקית, עידוד השקעות זרות וחשיבה אסטרטגית, שהובילה את תעשיות רדימיקס למעמד של מובילה בתחומה. ועל פעילות ציבורית יוצאת דופן בתחומי התעשייה, העסקים והחינוך.

שמעון שקל יקבל פרס ע"ש הילדה וד"ר ריכרד שטראוס ז"ל. הפרס ניתן בזכות ניהול רב הישגים וחדשנות, תוך קידום דפוסים וערכים גבוהים של עבודה, של יחסי אנוש ושל איכות המוצר. על הציגו דוגמה ומופת לתעשייה מסורתית המיישמת טכנולוגיות מתקדמות ושיטות עבודה חדשניות. על הפיכת החברה לתחרותית בזירה הבינלאומית ובזכות היותו שגריר מעולה בעולם, לא רק למולטילוק עצמה - אלא לתעשייה הישראלית כולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully