וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוקס - עכשיו הבגדים

TheMarker

28.8.2007 / 7:56

יצרנית הכפכפים הצבעוניים משיקה קווי מוצרי הלבשה לגברים וילדים שיהיו עשויים מחומר דומה לגומי שממנו מיוצרים הכפכפים

יצרנית הכפכפים הצבעוניים קרוקס (סימול CROX) מגוונת את תחומי פעילותה. החברה, שמוצריה הם אחד מהלהיטים הגדולים של השנים האחרונות, הודיעה היום על כוונתה להשיק קווי מוצרי הלבשה לגברים וילדים, אשר יהיו עשויים מחומר דומה לגומי שממנו מיוצרים כפכפי החברה. מניית קרוקס עולה בקרוב ל-3% במסחר בוול סטריט.

קרוקס, אשר שילשה את רווחיה ברבעון האחרון הודות לזינוק של 160% במכירותיה, מסרה כי מוצרי ההלבשה החדשים יגיעו לחנויות בחודש אוקטובר, וכי בכוונתה להשיק קו מוצרי הלבשה נוסף באביב 2008.

קרוקס רשמה ברבעון השני של השנה רווח נקי של 48.5 מיליון דולר או 58 סנט למניה לעומת רווח של 15.7 מיליון דולר או 19 סנט למניה בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. הכנסות החברה בתקופה המדווחת הסתכמו ב-224.3 מיליון דולר לעומת 85.6 מיליון דולר ברבעון השני של שנת 2006. תוצאות החברה עלו על תחזיות האנליסטים בשורה התחתונה והעליונה כאחת. החברה ייחסה את תוצאותיה הכספיות החזקות לביקוש מוגבר לכפכפיה בארה"ב, קנדה ואירופה.

קרוקס, הנסחרת בוול סטריט לפי שווי שוק המתקרב ל-5 מיליארד דולר, גייסה 208 מיליון דולר בהנפקה ראשונה בנאסד"ק - הגדולה ביותר של יצרנית נעליים מעולם - בחודש פברואר 2006. קרוקס מייצרת כפכפים צבעוניים מגומי רך שזכו לכינוי "נעלי טבחים". החברה האמריקאית החלה לשווק את הנעליים ב-2002, והן הפכו ללהיט גם בישראל. נעלי קרוקס יועדו במקור להיות נעליים לשיט ולטיולים בטבע בזכות הסוליות מונעות ההחלקה שלהן. ואולם, עד 2003 הפכו המוצרים לתופעה רחבה של ממש.

בחודש שעבר הודיעה קרוקס כי חתמה על הסכם עם חברת הקומיקס מארוול לייצור קו כפכפים המבוסס על גיבורי סדרות הקומיקס המהוללות של החברה, בהן "ספיידרמן", ה"ענק המופלא" ו"X-מן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully