וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכישה הרביעית של EMC בישראל: קונה את הטכנולוגיה של הסטארט אפ אילומינטור עבור פחות מ-10 מיליון דולר

גיא גרימלנד

27.8.2007 / 21:09

גורם המעורה בפרטי העסקה: "זו היתה עסקה טובה. בתור חברה גדולה, EMC יכולה כעת לקחת את החברה למעלה"



EMC חוזרת לבצע רכישות בישראל. ענקית המידע רכשה את הטכנולוגיה של חברת אילומינטור עבור פחות מ-10 מיליון דולר. אילומינטור, ספין אוף של חברת אינטגריטי אשר נוסדה באפריל 2004, היא ספקית של פתרונות תוכנה ליישומי שחזור, בקרה ושליטה לארגונים. אילומינטור פיתחה פתרון שחזור המידע ה-Restore-Illuminator, המשפר את יכולת השחזור וההמשכיות העסקית.

מוצרי החברה מאפשרים זמינות של מידע ושחזור יישומים חיוניים בהתאם לדרישות רגולטוריות מחמירות לשמירת מסמכים לאורך זמן כגון Sarbanes-Oxley ,HIPAA ו-Gramm-Leach-Bliley, וכן לתקני SLA - Service Level Agreements - פנימיים.



החברה גייסה עד כה כמה מיליוני דולר דולר מקרנות הון סיכון גריילוק ואוורגרין.

גורם המעורה בפרטי העסקה מסר ל-TheMarker: "זו היתה עסקה טובה. בתור חברה גדולה, EMC יכולה כעת לקחת את החברה למעלה. העובדים מצאו בית חם והמשקיעים לא הפסידו".

בשנתיים החולפות רכשה EMC רכשה שלוש חברות סטארט אפ ישראליות. הראשונה התבצעה במאי 2006 - קאשיה מרמת גן, שפיתחה טכנולוגיה מתקדמת לאחסון מרוחק. תג המחיר היה 153 מיליון דולר במזומן.



העסקה השנייה הגיעה זמן לא רב לאחר כן. הפעם היתה על הכוונת אן-ליירס מרעננה, בעסקה בהיקף של כ-50 מיליון דולר. אן-ליירס פיתחה תוכנה המבצעת זיהוי ומיפוי אוטומטיים של היישומים השונים הרצים על גבי מערכות המחשוב בארגון. הרכישה השלישית היתה ביוני - פרואקטיביטי, ספקית פתרונות תוכנה לניתוח ועיבוד אוטומטי של תהליכים עסקיים בארגונים, נרכשה תמורת 30 מיליון דולר.

רכישה נוספת שיש לה הקשר ישראלי נגעה לסאיוטה. בדצמבר האחרון רכשה RSA Security את סאיוטה הישראלית תמורת 145 מיליון דולר. ביולי נמכרה RSA ל-EMC תמורת בסכום של 2.1 מיליארד דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully