וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר הנפט הגולמי נסגר על סף 72 דולר לחבית - שיא של שבועיים

TheMarker

27.8.2007 / 22:27

החוזים לאוקטובר נסגרו במחיר של 71.97 דולר לחבית על רקע זינוק של 3% במחיר הדלק



מחיר הנפט הגולמי בניו יורק עלה, ונסגר על סף 72 דולר לחבית על רקע זינוק במחירי הדלק בעקבות הערכות כי מלאי הבנזין בארה"ב ירד זה השבוע הרביעי ברציפות. החוזים על הנפט הגולמי למסירה באוקטובר נסגרו במחיר של 71.97 דולר לחבית - הסגירה הגבוהה ביותר מאז 15 באוגוסט - לאחר עלייה יומית של 88 סנט, בבורסת הסחורות של ניו יורק. במהלך המסחר כבר ירד מחיר חוזים אלו לרמה של 70.2 דולר לחבית. החוזים על הבנזין למסירה בספטמבר נסגרו בניו יורק במחיר של 2.0393 דולר לגאלון, עלייה של 5.79 סנט או קרוב ל-3%.



מלאי הדלקים בארה"ב נפל ב-2.1 מיליון חביות בשבוע שעבר לפי תחזית האנליסטים של בלומברג. מלאי הנפט הגולמי ירד ב-600 אלף חביות בשבוע שעבר, לפי התחזית. נתוני המלאי השבועיים יפורסמו מחרתיים על ידי משרד האנרגיה האמריקאי.



"מחירי הדלק גררו כלפי מעלה את מחיר הנפט הגולמי היום", אמר פיל פלין, סגן נשיא לניהול סיכונים בחברת אלרון טריידינג, לסוכנות הידיעות בלומברג. "מוקדם יותר החודש, נרשמו ירידות במחירי הדלק על רקע חששות מפני האטה בביקוש בעקבות המשבר בשוק משכנתאות הסאבפריים בארה"ב. ככל הנראה, היו החששות מופרזים היות שנתוני המלאי בשבוע שעבר הצביעו על ביקוש שיא". הביקוש לדלק בארה"ב זינק בשבוע שעבר לשיא של 9.76 מיליון חביות ליום, לפי נתונים שפירסם משרד האנרגיה האמריקאי בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully